معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان خبر داد؛

تشکیل قرارگاه اجرای قانون جامع حدنگاری در صومعه سرا برای سند دار کردن اراضی کشاورزی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به تلاش‌های اداره کل ثبت اسناد و املاک گیلان در راستای سند دار کردن اراضی کشاورزی گفت: اولین قرارگاه اجرای قانون جامع حدنگاری امروز با مشارکت نماینده عالی دولت و مدیران تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه قرارگاه حدنگاری اراضی کشاورزی شهرستان صومعه سرا با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، صفاتی فرماندار صومعه سرا، خیرخواه رئیس دادگستری شهرستان، رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان و دیگر مدیران با محوریت سند دار نمودن اراضی کشاورزی که به صورت پایلوت از شهرستان صومعه سرا آغاز می شود، برگزار شد.

در حاشیه این نشست، احمد آقایی با بیان اینکه اساس گیلان بر محوریت کشاورزی است، یادآور شد: بر مبانی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سند دار کردن عرصه و اراضی ملی خوشبختانه کلیه اراضی منابع طبیعی به طور صد در صد در استان گیلان سند دار شده‌ است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به تلاش‌های اداره کل ثبت اسناد و املاک گیلان در راستای سند دار کردن اراضی کشاورزی گفت: اولین قرارگاه اجرای قانون جامع حدنگاری امروز با مشارکت نماینده عالی دولت و مدیران تشکیل شد و با مشارکت شوراها، دهیاران، بخشداران و فرماندار اقدامات لازم جهت سند دار کردن اراضی کشاورزی صورت میگیرد.
آقایی افزود: آن دسته از کشاورزانی که اراضی آن‌ها از گذشته تصرفی بوده یا متصل به اراضی ساحلی، منابع طبیعی و تالاب است نیز می‌توانند سند به نام آن‌ها صادر شود و صومعه سرا نیز به عنوان شهرستان پایلوت انتخاب شده‌است.

Share