رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خبر داد؛

آغاز طرح نوسازی ناوگان تاکسی های فرسوده درون شهری با سمند سورن

طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت‌نام و انتخاب خودروی سمند «سورن پلاس پایه گاز سوز» با سطح آلایندگی یورو ۵ در سامانه نوسازی ناوگان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی های درون شهری خبر داد و گفت: طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر رشت از مدل خودرو سال ۱۳۹۰ و قبل آن، با جایگزینی خودروی سمند سورن پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو ۵ آغاز شده است.
محمد محبتی افزود: رانندگان حوزه حمل و نقل تاکسیرانی شهر رشت می توانند با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان (طرح تاکسی ستاد) به آدرس www.nosazin.org و ثبت نام در سامانه esale.ikco.ir نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام اقدام نمایند.
وی اظهار کرد: به منظور تکمیل فرایند ثبت نام، متقاضیان می بایست در هر دو سامانه ثبت نام کنند تا مراحل تکمیل شود و واگذاری تاکسی جایگزین مسیر گردد.
محبتی ادامه داد: از تمامی متقاضیان درخواست می گردد که ابتدا در سامانه ایران خودرو راهنمایی های لازم را ملاحظه نمایند و سپس نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تصریح کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و جایگزین کردن وسایل نقلیه کم مصرف، یکی از مهمترین راه کارهای کاهش آلودگی هوا خصوصا در کلانشهرها محسوب میشود که امروزه در توسعه پایدارشهرها بسیار حائز اهمیت می باشد.

Share