فرمانده انتظامی رشت اعلام کرد:

توقیف ۶۰ تن شن و ماسه فاقد مجوز در لولمان | سه متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت اظهار کرد: ۶۰ تن شن و ماسه فاقد مجوز در بازرسی از ۳ دستگاه کامیون کمپرسی در منطقه لولمان کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: ۶۰ تن شن و ماسه فاقد مجوز در بازرسی از ۳ دستگاه کامیون کمپرسی در منطقه لولمان کشف شد.

سرهنگ محمود حافظی با اشاره به سوء استفاده افراد سودجو که برای رسیدن به منافع شخصی خود اقدام به غارت سرمایه ملی می‌کنند، اظهار داشت: مجموعه انتظامی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی برخورد می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش مردمی مبنی بر برداشت شن و ماسه فاقد مجوز از بستر رودخانه در منطقه لولمان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶ به آدرس اعلامی اعزام شدند، افزود: پلیس با حضور در محل مورد نظر، ۳ دستگاه کامیون کمپرسی را در حال حمل شن و ماسه متوقف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت به کشف ۶۰ تن شن و ماسه رودخانه‌ای که به صورت غیرمجاز و فاقد مجوز برداشت و در حال انتقال بود، اشاره کرد و بیان داشت: بنا بر نظر کارشناسان ارزش شن و ماسه کشف شده، یک میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی گفت: در این خصوص متهمان ۳۹، ۴۱ و ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ حافظی در پایان خاطرنشان کرد: برداشت بی‌رویه شن و ماسه از بستر رودخانه باعث تخریب و نابودی محیط زیست می‌شود و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share