فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

انهدام باند سارقان با ۲۵ فقره سرقت و دستگیری ۴ نفر در رشت

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و انهدام باند ۴ نفره سارقان با ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود: متهمان ۲۹، ۳۴، ۳۷ و ۴۰ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و انهدام باند ۴ نفره سارقان با ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان رشت، بررسی موضوع دردستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران کلانتری ۱۴ با انجام تحقیقات همه جانبه و بررسی صحنه‌های وقوع جرم، ۴ متهم این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت به دستگیری تمامی متهمان این پرونده که در قالب یک باند با ۳ دستگاه خودرو در حال سرقت از انباری یک واحد مسکونی در یکی از کوچه‌های سطح حوزه استحفاظی بودند، اشاره کرد و اذعان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سرقت یک دستگاه دوچرخه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودروهای متهمان، یک دستگاه دوچرخه، دو عدد لانس ماهیگیری، ۲ عدد پیک‌نیک، تعداد زیادی ابزار و آچار به همراه جعبه ابزار، دریل، پمپ باد، صندلی مسافرتی، قیچی و اره آهن‌بر، چراغ قوه، چتر، تعداد زیادی کفش، قفل فرمان و یک دستگاه پخش خودرو کشف شد.

سرهنگ حافظی تصریح کرد: متهمان ۲۹، ۳۴، ۳۷ و ۴۰ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

Share