اعتراف به ۴ فقره سرقت در رشت

هوشیاری مغازه‌دار، دست سارق را رو کرد

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت اظهار داشت: سارق سابقه‌دار مغازه و معابر عمومی دستگیر و به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: سارق سابقه‌دار مغازه و معابر عمومی دستگیر و به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ محمود حافظی با بیان اینکه سرقت باعث بروز ناامنی در جامعه می‌شود اظهار داشت: پیشگیری از وقوع سرقت و مبارزه با آن از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی در ادامه گفت: در پی تماس شهروندی مبنی بر حضور یک سارق در مغازه‌اش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: ماموران کلانتری ۱۱ بلافاصله پس از حضور در محل اعلامی و بررسی صحت و سقم موضوع، فردی را که در بالای پشت بام مغازه مورد نظر در حال سرقت وسایل بود، مشاهده و او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این سارق در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت مغازه و ۲ فقره سرقت معابر عمومی اعتراف که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

سرهنگ حافظی در پایان از مردم خواست، ضمن جدی گرفته هشدارهای انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت، واحدهای صنفی خود را با قفل‌های محکم و قابل اطمینان تجهیز کرده و تنها به بستن قفل شیشه سکوریت اکتفا نکنند.

Share