عالم ربانی و اسوه اخلاق؛

حضور استاندار گیلان در بیت آیت الله رودباری | ایشان شخصیت بی نظیری بود

استاندار گیلان، با حضور در بیت مرحوم آیت الله رودباری، رحلت این اسوه اخلاق، عالم ربانی، ساده‌زیست و محبوب مردم گیلان را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی استاندار گیلان، ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در بیت مرحوم آیت الله رودباری، رحلت این عالم مجاهد و فرزانه، ساده‌زیست و محبوب مردم گیلان را به خانواده ایشان و مردم شریف گیلان تسلیت گفت.

وی با ابراز تاسف فراوان از درگذشت آیت الله رودباری، گفت: ایشان عالم وارسته و عارفی به تمام معنا بود که از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و نزد بزرگانی همچون امام خمینی (ره) رشد یافت و حق زیادی بر گردن یکایک ما گیلانیان و امت اسلام دارد.

استاندار گیلان اظهار کرد: ایشان شخصیت بی‌نظیری بود؛ ساده زیستی و عرفان و معرفت آیت الله رودباری زبانزد است و کلام از بیان جایگاه والای این عارف و عالم مجاهد قاصر است.

عباسی خاطرنشان کرد: قطعا مردم قدرشناس گیلان وداع باشکوهی با آیت الله رودباری خواهند داشت چرا که ایشان در دل و جان همه مردم بویژه گیلانیان جایگاه محبوب دارد.

وی با اشاره دیدارش با آیت الله رودباری در زمان آغاز به‌کار بعنوان استاندار گیلان، افزود: توصیه‌های ایشان بویژه در خصوص توجه به جایگاه و اهمیت تربیت و پرورش نسل نوجوان و جوان، باید مدنظر همه مسئولان باشد.

عباسی استاندار گیلان روز گذشته و در پی رحلت عالم مجاهد و فرزانه، فقیه وارسته و ساده زیست آیت الله سید مجتبی رودباری، پیام تسلیتی صادر کرده بود.

Share