سرپرست فرمانداری لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد؛

از تسریع روند اجرای پروژه بیمارستان تأمین اجتماعی کومله تا انتزاع چند روستا از شهر چاف و چمخاله

جعفرزاده اظهار کرد: دکتر عباسی در بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی کومله دستور تسریع روند اجرای پروژه را دادند و مشکل صدور مجوزها برطرف گردد و مشکل الحاق بیمارستان به شهر کومله نیز حل خواهد شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هادی جعفرزاده، سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به بازدید اسدالله عباسی، استاندار گیلان از پروژه‌های عمرانی شهرستان، گفت: در این سفر استاندار گیلان از پروژه‌های بیمارستان تأمین اجتماعی کومله، کشتارگاه صنعتی دام دیلم، بندر چند منظوره چمخاله بازدید کردند.

وی ادامه داد: همچنین دیدار چهره به چهره با مردم، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از کادر درمان بیمارستان شهید حسین‌پور در روز پرستار را از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر به لنگرود بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود اظهار کرد: با دستور استاندار گیلان مقرر شد گردش کار روستاهای پیر پشته، سلطان‌مرادی، بالاپاپکیاده، میان محله پاپکیاده و پلطکله و کمال الدین پشته که در زمان تأسیس شهر چاف و چمخاله به این شهر الحاق شده بودند و در حال حاضر درخواست انتزاع دارند، به ایشان ارائه شود و این مشکل را شخصا پیگیری و مرتفع نمایند.

دستور تسریع روند اجرای پروژه بیمارستان تأمین اجتماعی کومله

جعفرزاده همچنین ادامه داد: دکتر عباسی در بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی کومله دستور تسریع روند اجرای پروژه را دادند و مشکل صدور مجوزها برطرف گردد و مشکل الحاق بیمارستان به شهر کومله نیز حل خواهد شود.

وی افزود: استاندار گیلان اجرای پروژه‌های بزرگ مانند کشتارگاه صنعتی دام دیلم را محرک پیشبرد دامداری استان دانستند همچنین مقرر شد راهکارهای مناسب جهت مشکل ورود لاشه دام به گیلان از سایر استان‌ها توسط اداره صمت و دامپزشکی گیلان بررسی شود.

سرپرست فرمانداری لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به بازدید استاندار گیلان از بندر چندمنظوره چمخاله، گفت: دکتر عباسی در این بازدید دستور دادند که مشکل تأمین مصالح تکمیل پروژه با پیگیری بسته بودن معدن بامیان، حل شود.

جعفرزاده از بازدید استادار گیلان از رینگ آب شرب لنگرود خبر داد و افزود: در این بازدید مقرر شد که این پروژه کلیدی و مهم تا پایان سال ۱۴۰۰ توسط شرکت آبفای گیلان به بهره‌برداری بردسد تا مردم بتوانند از ابتدای سال ۱۴۰۱ از آن بهره‌مند شوند.

Share