تودیع و معارفه فرماندار رضوانشهر برگزار شد

بی انصافی است زحمات دولت را سیاه نمایی کنیم/حسنی پور جایگزین امام پناهی شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت: بی انصافی است که تمام زحمات دولت تدبیر و امید را سیاه نمایی کنیم و این، بر خلاف خط فکری ولایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزادکتر محمدعلی نجفی در مراسم تکریم فرماندار پیشین و معارفه فرماندار جدید شهرستان رضوانشهر با اشاره به سفرهای متعدد کاری خود به شهرستان‌ها ، تسریع در پروژه‌های عمرانی را از جمله اهداف مهم این سفرها برشمرد و افزود : همکاری خوبی بین قوای مختلف قضائی،‌ نظامی، انتظامی، امنیتی و نمایندگان مجلس کاملاً در استان مشهود است و در این بخش جزء بهترین استان‌های کشور هستیم.

IMG_7036استاندار گیلان با اشاره به ارتباط خوب مسئولین با ائمه جمعه به ویژه نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت : بنده شخصاً در تمامی سمینار‌های ائمه جمعه حضور داشته و در این نشست‌ها مسائل استان بیان می‌شود.

دکتر نجفی با بیان اینکه ارادت ما به ائمه جمعه و روحانیت انقلابی مختص امروز نیست افزود : در سال‌های ۵۳ و ۵۴ نیز در جلسات تفسیر قرآن آیت ا… قربانی شرکت می‌کردم و ارادت ما به ایشان از پیش از انقلاب است.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت  : همکاری و وحدت خوب و زیبایی میان اهل تشیع و تسنن این منطقه وجود دارد که زبانزد کشور است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به فضای خوب ایجاد شده در بخش فضای کسب و کار استان اظهار داشت : کسب رتبه‌ی نخست کشوری در بخش بهبود فضای کسب و کار در دفعات متوالی گواه این مدعا است.

دکتر نجفی با بیان اینکه مسئولین خدمت رسان مردم هستند اظهار داشت : مردم همواره یاری دهنده‌ی انقلاب و نظام هستند.

وی شهرستان رضوانشهر را دارای سابقه‌ی تاریخی غنی دانست و افزود  : مردمان تالش و رضوانشهر را جزء پاکترین و منصف ترین مردم هستند

وی تصریح کرد : دولت تدبیر و امید در آغاز کار خود با سخت ترین مالی شرایط پس از انقلاب روبه‌رو است اما توانست با تدبیر و برنامه‌ریزی پروژه‌های نیمه تمام عمرانی فراوانی را به سرانجام برساند.

وی گفت:  دولت تدبیر و امید از زمانی که روی کار آمد، با مشکلات متعددی در حوزه های مختلف مواجه شد و حتی در استان گیلان با کمبود ذخیره گندم روبرو بودیم که تنها برای مدت حدود ۱۵ روز گندم در انبارها داشتیم و تقریبا در همه نقاط کشور چنین مشکلی وجود داشت.

دکتر نجفی با اشاره به قطع ارتباطات مالی کشور و مشکلات فروش نفت اظهار داشت  : این مشکلات در حالی بود که در سال ۹۱، ۲.۵ میلیون بشکه نفت در روز با قیمت بالای ۱۰۰ دلار صادر می‌کردیم.

دکتر نجفی با بیان اینکه باید در سخنان خود انصاف را در نظر بگیریم افزود : گاهی اوقات مباحثی در تریبون‌ها گفته می‌شود که احساس می‌شود که انصاف در آن نیست.

وی افزود : بی انصافی است که تمام زحمات دولت تدبیر و امید را سیاه نمایی کنیم و این، بر خلاف خط فکری ولایی است.

استاندار گیلان با اشاره به کاهش فروش نفت در دولت تدبیر و امید اظهار داشت : فروش ۲.۵ میلیون بشکه‌ای نفت در طی مدت ۲ سال تبدیل به ۹۰۰ هزار بشکه در روز گردید و  اگر هدایت های عالمانه رهبری و زحمات دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای نبود صادرات نفت ما به صفر می رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن حوادث رخ داده در سفارت عربستان اظهار داشت : این گونه حوادث در شأن نظام و فرهنگ اصیل ما نیست و توجیهی ندارد .

وی با اشاره به  اقدامات ناشایست و مخرب دولت عربستان در مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد : عربستانی‌ها از قدرت ایران نگران هستند و قطعاً با حضور این ملت بزرگ و با رهبری عالمانه‌ی رهبر معظم انقلاب شیطنت دشمنان نتیجه ای  در پی نخواهد داشت.

استاندار گیلان با اشاره به سفرهای متعدد وزرای کشورهای خارجی و کمپانی‌های بزرگ اروپایی به کشور اظهار داشت : فناوری و انتقال دانش فنی اصل مهم در حضور کمپانی‌های خارجی در ایران است

استاندار گیلان با اشاره به بیان گزارشات فرماندار پیشین درخصوص اجرای پروژه‌های مختلف در این شهرستان و اجرای نهضت آسفالت اظهار داشت : سال جاری جزء سخت‌ترین سال‌های بعد از انقلاب بود و با تلاش و مدیریت صحیح این دستاوردها شکل گرفته است.

وی احداث سد مخزنی شفارود را یکی از آرزوهای دیرینه‌ی مردم شهرستان رضوانشهر عنوان کرد و افزود : در طی سال‌های گذشته اقدامات انجام شده در این سد در حد مطالعه و ایجاد سدهای انحرافی بود.

وی افزود : در بدو ورود به استان اجرای این سد با جدیت دنبال شد و تنها فاینانسی بود که در سال ۹۲ شکل گرفت که بیش از ۱۴۴ میلیون یورو می باشد .

استاندار گیلان بر ضرورت حفظ محیط زیست و فضای سبز تاکید کرد و افزود : این موهبتی است که خداوند به این استان عطا فرموده و ما باید به نحو احسن از آن نگهداری کنیم.

استاندار گیلان بر ضرورت  اتمام هر چه سریعتر بیمارستان رضوانشهر تاکید کرد و افزود :  در دیدار با معاون وزیر بهداشت پیگیری‌های لازم در این خصوص بعمل آمد و باتوجه به پیشرفت ۹۰ درصدی این بیمارستان امیدواریم تا وزارت بهداشت تجهیز این بیمارستان را انجام دهد

استاندار گیلان اقدامات دولت در بخش سلامت را بی نظیر دانست و اظهار داشت : خدمات دولت در این بخش از همان پول یارانه شکل گرفته است.

وی خوش خلقی و امانتداری را از ویژگی های مسئولین برشمرد و از تلاش استان برای تثبیت مدیریتی خبر داد و افزود : این جابجایی‌ها تنها جابجایی‌های خدمتی است و فرماندار پیشین در یکی از مدیریت‌های ستادی استانداری بکار گرفته خواهد شد.

IMG_7044وی با بیان اینکه حرکت‌های خوب و امیدوار کننده‌ای را در دروان فرماندار پیشین در شهرستان رضوانشهر شاهد بودیم افزود:فضای مثبتی در این شهرستان حاکم است و مردم علاقمند به نظام می‌باشند.

وی با اشاره به سابقه‌ی مدیریتی فرماندار جدید افزود : تلاش می‌کنیم در جابجایی مدیریتی کمترین صدمه برای شهرستان اتفاق افتد.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکل گیری فضای خوب انتخاباتی در استان اظهار داشت : گیلان جزء استان‌های برتر در ساماندهی و آماده سازی انتخابات است .

وی افزود : همه‌ی فضاها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده و هرآنچه که مردم انتخاب کنند به عنوان فرصت می‌دانیم.

در این نشست استاندار گیلان با قدردانی از تلاش حمید رضا امام پناهی، عسکر حسنی پور را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

حسنی پور پیش از این مدیر کلی امور روستایی و شوراهای استانداری را برعهده داشت.

tel final1

Share