بر اساس شنیده ها از منابع موثق

نیمی از فرمانداران گیلان به زودی تغییر می کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، چندی پیش بود که دیارمیرزا برای اولین بار از طی مراحل اداری روند صدور حکم تغییر سه فرماندار گیلان خبر داده بود. حالا در همین راستا یک منبع آگاه در استانداری گیلان از تغییرات و جابه جایی حدود نیمی از فرمانداران گیلان پرده برداشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، چندی پیش بود که دیارمیرزا برای اولین بار (اینجا) از طی مراحل اداری روند صدور حکم تغییر سه فرماندار گیلان خبر داده بود. حالا در همین راستا یک منبع آگاه در استانداری گیلان از تغییرات و جابه جایی حدود نیمی از فرمانداران گیلان پرده برداشت.۱۴۴۹۵۲۲۴۳۸۷۴۹۵۱۲entesab

بر اساس آنچه که برای طی روند صدور حکم به وزارت کشور پیشنهاد شده است، علی فتح اللهی فرماندار کنونی تالش به صومعه‌سرا خواهد رفت تا جایگزین حسین اسماعیل پور فرماندار فعلی این شهرستان شود.

از سوی دیگر اسماعیل پور که یکی از گزینه های تصدی گری مدیرکلی میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان بود به فومن خواهد رفت و جایگزین مومنی‌زاده می‌شود.

امیر جانبازی فرماندار کنونی رودسر نیز جایگزین عبدالصمد صفرنژاد فرماندار بندر انزلی خواهد شد و میرشمس مومنی‎زاده نیز به عنوان فرماندار جدید رودسر کار خود را آغاز خواهد کرد.

گفتنی است پیش از این سیروس شفقی برای فرمانداری رشت، سیدعیسی مهدوی برای تالش و یونس رنجکش برای فرمانداری آستارا تعرفه شده اند.

 

Share