از گوشه کنار سیاست در گیلان

درگذشت اصلاح طلب گیلانی/انتقاد تند خصوصی از یک مدیر/لاهوتی کاندیدای کدام حزب در انتخابات است؟/تجمع بزرگ انزجار از اسرائیل کودک کش در گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

درگذشت اصلاح طلب گیلانی

۱۷۲-۳۶۰x250گیل خبر نوشت:ظهر امروز دوشنبه ۱۲ مرداد، هادی بلوکی از نیروهای انقلابی و سیاسی استان دار فانی را وداع گفت.
گفتنی است مرحوم بلوکی از نیروهای سیاسی و خوشنام انقلاب اسلامی است و درکارنامه خود فرماندهی سپاه شهرستان لنگرود،فرماندهی لشگر گیلان، فرماندهی عملیات در کردستان در سالهای جنگ تحمیلی و فعالیت در ارگانهایی چون بسیج را دارد.
وی از نزدیکان فکری به الیاس حضرتی بوده و جز اصلاح طلبان بنام استان برشمرده می شد.

بنا بر  شنیده ها مراسم تشییع پیکر این جانباز جنگ تحمیلی ظهر فردا سه شنبه ۱۳ مرداد در کوبنده لاهیجان برگزار خواهد شد.

انتقاد تند خصوصی از یک مدیر

واران نیوز نوشت: حمیدرضا خصوصی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان با اشاره به قبول نکردن رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا به عنوان دبیر ستاد هفته دولت، اظهار کرد: مدیر تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا برای برخی از جاها سر و دست می‌شکند تا سخنرانی کند اما امروز معلوم نیست برای چه در هفته دولت که مقبول نظام هم است اینگونه رفتار کرد، همه باید مسئولیت‌ها را قبول کنند و همه کارها نباید بر روی دوش فرمانده سپاه باشد.

وی افزود: امروزه با توجه به اینکه در پهنه سیاسی دیپلماسی بین المللی درخششی بیشتر از گذشته پیدا کرده‌ایم لازمه شهرستان است که با وحدت و همدلی فضای خوبی با مدیریت فرماندار ایجاد شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ادامه راه نظام و انقلاب و ولایت باید در راهی که شهدا رفتند ثابت قدم باشیم، گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز ویژه به حمایت از دولت و نظام داریم.

خصوصی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری که دولت را حمایت می کنند ما هم باید حمایت کنیم، تصریح کرد: حمایت از دولت به این معنا نیست که دولت تهی از نقص است و انتقادی ندارد.

لاهوتی کاندیدای کدام حزب در انتخابات است؟

مهرداد لاهوتی در گفتگو با «دانا»در مورد رقابت جریان های سیاسی با یکدیگر و احتمال حضورش در یکی از این جریان ها تصریح کرد: این یک امر طبیعی است و من نیز هر دوره به عنوان نماینده حزب مردم سالاری انتخاب می شوم. احزاب معمولا علاوه بر توجه به رویکرد و تفکر کاندیداها، به نوع عملکرد و سوابق آنها نیز توجه می کنند.

تجمع بزرگ انزجار از اسرائیل کودک کش در گیلان

تجمع بزرگ انزجار از اسرائیل کودک کش فردا سه شنبه ۹۴/۵/۱۳ بعد از نماز مغرب و عشا همزمان با سراسر کشور در آستان مقدس امامزادگان گیلان و بقاع متبرک شاخص در سراسر کشور برگزار می شود.

Share