دیارمیرزا گزارش می‌دهد

جدیدترین موج انتصابات در سطح فرمانداران و مدیران کل استانداری گیلان

موج جدید تغییرات علاوه بر فرمانداریها به مدیران ستادی استانداری گیلان خواهد رسید و آنها نیز از موج تغییرات در امان نخواهند ماند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بررسی آخرین وضعیت سیاسی استان گیلان حاکی از این است که طی روزهای آینده شاهد تغییراتی در سطح فرمانداری‌ها و مدیران ستادی استان گیلان خواهیم بود.

اگرچه هنوز هیچ چیزی قطعی نشده و باید منتظر تصمیم نهایی استاندار گیلان و همچنین وزارت کشور باشیم اما پیش بینی دیارمیرزا حاکی از این است که در آینده نه چندان دور شاهد جدیدترین دور تغییر و تحولات در سطح استان خواهیم بود.

در همین راستا آخرین گزارشها حاکی از این است که سیروش شفقی به عنوان فرماندار شهرستان لنگرود به وزارت کشور معرفی شده است. شفقی که در سابقه کاری خود فرمانداری چند شهرستان گیلان و همچنین فرمانداری ویژه کرج را نیز در کارنامه دارد در صورت تائید وزارت کشور به عنوان فرماندار جدید لنگرود منصوب می‌شود. هم اکنون محمد رنجبر نیاول سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود است.

آستانه اشرفیه دیگر شهرستان شرق گیلان نیز تغییراتی به خود خواهد دید و نورالله اکبری معاون کنونی فرمانداری لاهیجان به عنوان فرماندار جدید این شهرستان تعرفه شده است. رحیم حیدری فرماندار کنونی شهرستان آستانه اشرفیه نیز گزینه اصلی فرمانداری املش است.

یونس محمودی فرماندار کنونی املش تیز به عنوان مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین منصوب خواهد شد.

از صومعه سرا نیز خبر می رسد که فرآیند صدور حکم سیدجلال سیدمحمدی سرپرست فرمانداری این شهرستان در مراحل پایان خود قرار گرفته است و به زودی او به عنوان فرماندار صومعه سرا منصوب خواهد شد.

همچنین با توجه به انتخاب آرش فرزام صفت به عنوان معاون اقتصادی استاندار گیلان سید الهیار مصباحی به عنوان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی منصوب می‌شود.

دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری گیلان نیز به زودی مدیرکل جدید خود را خواهد شناخت و یاور پیرعلائی به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری گیلان منصوب می‌شود. این اداره کل پس از انتخاب مازیار سیدنژاد به عنوان مدیر شهرسازی منطقه آزاد انزلی با سرپرستی پیرعلائی اداره می‌شود.

گزارشها حاکی است که جعفر نخستین نیز به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری های شهرداری فعالیت خود را آغاز می‌کند.

فرمانداری شهرستان رشت نیز به زودی تغییراتی به خود خواهد دید و سیده زهرا میراعلمی بخشدار بخش مرکزی سیاهکل به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رشت منصوب خواهد شد تا بانوان نیز در انتصابات جدیدی سهمی داشته باشند.

Share