رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ۲ جاده اصلی گیلان

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان محدودیت ترافیکی در جاده رشت–قزوین و آستارا–اردبیل در تعطیلات نوروزی اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ جاده اصلی و ورودی و خروجی گیلان خبرداد و افزود: تردد وسایل باربری سنگین به غیر از حاملان مواد فاسد شدنی و سوختی از ساعت ۷ تا ۲۴، بیست و هشتم و بیست و نهم اسفند و همچنین ۹، ۱۵ و ۱۶ فروردین ممنوع است.

سرهنگ حسین محمدپور از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده آستارا – اردبیل خبرداد و افزود: تردد تریلر و کامیون ها به غیر از حاملان مواد فاسد شدنی و سوختی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ بیست و هشتم اسفند و ۱۱ فروردین و از ساعت ۷ تا ۲۴ بیست و نهم اسفند، ۴، ۹، ۱۵ و ۱۶ فروردین در این جاده ممنوع است.

وی تصریح کرد: در روزهای اجرای طرح نوروزی پلیس راه، تردد موتورسیکلت در آزاد راه ها و بزرگ راه ها ممنوع است.

رئیس پلیس راه گیلان اعلام کرد: تردد انواع تریلر و کامیونت در ۱۳ فروردین در همه جاده های برون شهری کشور ممنوع است.

سرهنگ حسین محمدپور خاطرنشان کرد: حمل و نقل محموله های ترافیکی که از قبل پروانه عبور دارد در همه راه های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح، شنبه ۲۵ اسفند تا ۷ صبح ۵ فروردین و از ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۸ فروردین تا ۷ صبح یکشنبه ۱۸ فروردین ممنوع است.

وی تصریح کرد: در تاریخ ۵ ،۶ و ۷ فروردین فقط برای محموله های ترافیکی دارای ضرورت ملی بر اساس تشخیص مراجع صادر کننده مجوز حمل صادر می شود.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: صدور مجوز عبور برای خودروهای ترافیکی از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ممنوع است.

سرهنگ حسین محمدپور اعلام کرد: ورود و تردد خودروهای ترانزیت مواد سوختی در شهرها از ساعت ۷ صبح شنبه ۲۵ اسفند تا ساعت ۷ صبح دوشنبه ۵ فروردین و همچنین از ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۸ فروردین تا ۷ صبح ۱۸ فروردین ممنوع است ضمن اینکه این خودروها در تعطیلات نوروزی فقط در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعت شب ملزم به توقف در محل ایمن بین راهی هستند.

وی در پایان اعلام کرد: علاوه بر این در مواقع پیش بینی نشده در صورت نیاز برای کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه بصورت مقطعی و منطقه ای محدویت ترافیکی اتخاذ خواهد شد.

Share