دختر شهید افتخاری:

برخی از نمایندگان مجلس برای رضای خدا کار نمی‌کنند | باید تلاش همه رفع دغدغه‌های مردم باشد

دختر شهید افتخاری با تأکید به نمایندگان مجلس مبنی بر الگو قرار دادن شهید افتخاری در خدمتگزاری گفت: برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رضای خدا و خدمت به مردم کار نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، زهرا افتخاری عصر امروز در گلزاری شهدای فومن در حاشیه مراسم سالگرد شهید افتخاری، نماینده دوره سوم مردم فومنات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پدر شهید من تمام عمر سه سال خدمت خود را صرف خدمت به مردم کرد.

وی بابیان اینکه شهید افتخاری مردم را بیش از خانواده خود اهمیت می‌داد، افزود: تمام هم‌وغم پدرم این بود که فومن را به شهری تبدیل کند که شهره عام و خاص شود.

دختر شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین افتخاری، نماینده دوره سوم مردم فومنات در مجلس شورای اسلامی گفت: پدرم در دوران نمایندگی مجلس همیشه می‌گفت که فومن همچون یک منطقه جنگ‌زده است و باید این‌قدر پیشرفت کند تا همه بدانند چنین شهری زادگاه آیت‌الله بهجت است.

افتخاری بابیان اینکه پدرم همیشه در تلاش بود تا منطقه فومنات را به همه بشناساند، بیان کرد: بعد از ۲۷ سال حضور گسترده مردم و ارادتمندان به این شهید در مراسمش بیانگر تشکر و قدردانی مردم از تلاش‌های این نماینده مردمی است.

وی بابیان اینکه برادرم و سایر نمایندگان الگویشان باید خدمت خالصانه پدرم باشد، افزود: پدرم علاوه بر اینکه شخصیت خاکی و مردمی داشت، تلاشش این بود که شکل مردم و جامعه را مرتفع کند.

دختر شهید افتخاری با اشاره به اینکه در آن زمان وقوع زلزله، نماینده مردم رودبار بود و نیازی به حضور پدرم در آن منطقه نبود، خاطرنشان کرد: پدرم احساس مسئولیت کرد و به منطقه زلزله‌زده رودبار عازم شد که همان اعزام وی منجر به شهادتش شد.

افتخاری بابیان اینکه پدرم در واکنش به اصرار ما مبنی بر نرفتن به منطقه زلزله‌زده برعکس عمل کرد و پافشاری بر رفتن به رودبار داشت، افزود: پدرم در واکنش به اصرار بر نرفتن ما گفت من نماینده همه محرومان و زلزله هستم و در موقعی که نیاز به وجود من هست باید در بین مردم حاضر باشم.

وی با تقدیر از مردم بابت حضور خود در مراسم شهید افتخاری در واکنش به رفتار برخی از نمایندگان مجلس افزود: برخی از نمایندگان مجلس برای رضای خدا و برای رفع مشکلات مردم کار نمی‌کنند.

دختر شهید افتخاری بابیان اینکه تاکنون درخواست و مطالبه شخصی از مسئولان نداشته‌ایم، گفت: دغدغه‌های فراوانی وجود دارد که اکنون جای بیان نیست اما باید تلاش همه رفع دغدغه‌های مردم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین افتخاری روحانی مبارز و نماینده اسبق فومن و شفت در جریان‌ کمک‌رسانی‌ به‌ مردم‌ زلزله‌ زده‌ در ساعت‌ ۱۴ بعدازظهر روز ششم‌ تیرسال‌ ۱۳۶۹، در روستای‌ کلیشم‌ رودبار براثر سانحه‌ی‌ سقوط‌ هلیکوپتر (بالگرد) جان‌ به‌ جان‌ آفرین ‌تسلیم‌ نمود و به‌ مقام‌ والای‌ شهادت‌ دست‌ یافت‌.

Share