جعفرزاده ایمن‌آبادی در واکنش به اظهارات سخنگوی فراکسیون امید:

در حال عضوگیری رسمی برای ادامه کار فراکسیون هستیم/۸۰ نفر برای عضویت امضا زده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس گفت: در بند یک ماده ۱۵ اساسنامه فراکسیون مستقلین (اعتدال) مجلس شورای اسلامی آمده است که اعضای فراکسیون نباید عضو فراکسیون دیگری باشند و حتی در جلسات آنها شرکت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین (اعتدال) مجلس اظهار داشت: برخی اعضای فراکسیون امید و ولایت که مشی اعتدالی دارند و افراد مستقلی هستند در حال پیوستن به فراکسیون مستقلین مجلس هستند.IMG_2471jafarzade

وی در پاسخ به اینکه سخنگوی فراکسیون امید گفته است اعضای لیست فراکسیون متبوعش را منتشر می‌کند،‌ افزود: چرا چنین مسائلی را شرطی می‌کنند؟ اتفاقاً نظر ما هم این است که هر سه فراکسیون اعتدال، امید و ولایت لیست اعضای خود را منتشر کنند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس گفت: همچنین تصریح کرد: شرط اعضای ما برای عضویت در فراکسیون مستقلین این است که در هیچ فراکسیون دیگری شرکت نکنند. سرریزهای فراکسیون ولایت و امید به فراکسیون مستقلین پیوستند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه ما به دنبال کمیت نیستیم، عنوان کرد: ما به دنبال این نیستیم که حتماً سیاهی‌لشکر داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا لیست اعضای فراکسیون اعتدال منتشر نمی‌شود، گفت: ما باید عضوگیری انجام دهیم، ما قطعاً عضوگیری رسمی می‌کنیم که هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم. متقاضیان باید میثاق‌نامه فراکسیون را امضا کرده و شرایط ما را بپذیرند.

«در بند یک ماده ۱۵ اساسنامه فراکسیون مستقلین (اعتدال) مجلس شورای اسلامی آمده است که اعضای فراکسیون نباید عضو فراکسیون دیگری باشند و
حتی در جلسات آنها شرکت کنند.»

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: ما در حال عضوگیری رسمی برای ادامه کار فراکسیون هستیم، تاکنون ۸۰ نفر برای عضویت در این فراکسیون امضا زده‌اند که در آن عنوان کردند تابع شرایط اساسنامه فراکسیون هستیم،‌ اما گفتنی است که آنها یک صورت‌جلسه کلی امضا کرده‌اند، ما حتی آن را قبول نداریم و معتقدیم اعضا باید میثاق‌نامه را امضا کرده و تعهد بدهند.

وی در خاتمه تأکید کرد: تک‌تک اعضای متقاضی برای عضویت در فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی باید پای میثاق‌نامه این فراکسیون را امضا کنند.

tel final1

Share