توسط ثابت قدم صورت گرفت

جدیدترین انتصابات صورت گرفته در شهرداری رشت در یک نگاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی ثبت قدم شهردار رشت طی احکام جداگانه ای سرپرست شهرداری منطقه دو, سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری, مشاور شهردار, مشاور شهردار در پروژه‌های عمرانی و مجری پروژه‌های زیربنایی در حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت طی احکام جداگانه ای سرپرست شهرداری منطقه دو, سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری, مشاور شهردار, مشاور شهردار در پروژه‌های عمرانی و مجری پروژه‌های زیربنایی در حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی را منصوب کرد.
rasht-shahrd
در این احکام آمده است:

جناب آقای عاطفی

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست شهرداری منطقه دو» منصوب می‌گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان بستر‌های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

جناب آقای علیرضا حاجی‌پور

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری» منصوب می‌گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده‌تان بستر‌های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت‌ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه‌ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید

جناب آقای امیری

با عنایت به تجارب ارزشمندتان به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان «مشاور شهردار» منصوب می‌گردید. شناخت ظرفیت‌ها، توانمندی‌های مادی، معنوی و ارائه ساز و کار‌ها سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی با هدف تحقق توسعه شهری از جمله مواردی است که با یاری پروردگار متعال نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش شود. امید است در پناه ایزد منان موفق و موید باشید.

جناب آقای امیرلو

با عنایت به تجارب ارزشمندتان به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان «مشاور شهردار در پروژه‌های عمرانی» منصوب می‌گردید. شناخت ظرفیت‌ها، توانمندی‌های مادی، معنوی و ارائه ساز و کار‌ها سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی با هدف تحقق توسعه شهری از جمله موارد ی است که با یاری پروردگار متعال نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش شود. امید است در پناه ایزد منان موفق و موید باشید.

جناب آقای محمد صادق رسولیان

با توجه به رویکرد تمرکز شهرداری رشت در امور زیربنایی و جمع آوری آب‌های سطحی در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مجری پروژه‌های زیربنایی در حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی» منصوب می‌شوید. امید است با ارایه گزارشات پیوسته به آن معاونت محترم  و با پشتکار  و جدیت در انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

tel final1

Share