رییس هیات مدیره شرکت صنایع ارتباطی پایا:

ورود به معماری سازمانی مطابق با فناوری، پیش نیاز اصلی تحول دیجیتال برای مجموعه مخابرات است

ریاضی گفت: ورود به معماری سازمانی مطابق با فناوری، مهم‌ترین پیش نیاز انقلاب صنعتی چهارم برای شرکت‌های ارتباطی است و در این مسیر، استفاده از زیرساخت‌های مهم و اساسی شرکت مخابرات به عنوان اپراتور زیرساختی حوزه ارتباطات کشور، موجب تسریع در توسعه فناوری‌های نوین در کشورمان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین ریاضی، رییس هیات مدیره شرکت صنایع ارتباطی پایا در تشریح همکاری مجموعه پایا با شرکت مخابرات ایران و ارائه محصول آیوتل که حاصل تفاهمنامه بین دو مجموعه است، اظهارداشت: مجموعه مخابرات با زیرساخت توانمند خود، با ورود به عرصه سرویس محوری، در بهره برداری از فرصت‌های تحول دیجیتال می‌تواند مناسب‌ترین محصولات را در حوزه هوشمندسازی عرضه کرده و پایدارترین درآمد را داشته باشد.

ریاضی با بیان اینکه، یکپارچه‌سازی در ارائه سیستم‌های ارتباطی ثابت، سیار و دیتا لازمه توسعه پایدار است، گفت: توسعه نظامات کلیدی نوآوری دیجیتال برای تقویت همکاری با ذینفعان ملی و شرکای بین المللی، تسریع بهره برداری از فرصت‌های تحول دیجیتال با اعمال اهرم تغییرات فناوری و افزایش تأثیر و پایداری ابتکارات ملی برای ایجاد تأثیرات پایدار و متوازن، از شاخص‌ترین موارد در ورود قدرتمندانه شرکت مخابرات ایران به نظامات مبتنی بر انقلاب‌های صنعتی چهارم است

وی با اشاره به سابقه گسترده فعالیت شرکت‌های ارتباطی پایا در امور مخابراتی گفت: ارائه محصول آیوتل که حاصل این تفاهمنامه است، برگ جدیدی در عرصه همکاری شرکت‌های ارتباطی را به دنبال دارد.

ریاضی افزود: ورود به معماری سازمانی مطابق با فناوری، مهم‌ترین پیش نیاز انقلاب صنعتی چهارم برای شرکت‌های ارتباطی است و در این مسیر، استفاده از زیرساخت‌های مهم و اساسی شرکت مخابرات به عنوان اپراتور زیرساختی حوزه ارتباطات کشور، موجب تسریع در توسعه فناوری‌های نوین در کشورمان خواهد شد.

رییس هیات مدیره شرکت صنایع ارتباطی پایا، با بیان اینکه ارتقای شرکت‌های دانش بنیان در سایه حمایت از شرکت‌های بزرگ و همکاری تمام عیار و هم افزایی این برندهای شناخته شده امکان پذیراست. افزود: انقلاب صنعتی چهارم، با ورود سرمایه و خروج درآمد که نوآوری‌های شرکت مخابرات و تمام ظرفیت ارتباطی کشور را پای کار پیشرفت و خلاقیت بیاورد، تحقق می‌یابد.

ریاضی با بیان اینکه فیلترینگ حال حاضر به مفهوم‌سازی و عملیاتی شدن سرویس‌های هوشمند زیان‌هایی وارد می‌کند، اظهار داشت: در حال حاضرنیاز به مدیریت این موضوع داریم و با شرایط فعلی حتی الامکان به سمت ارائه سرویس‌های هوشمند حرکت کنیم.

وی اظهارداشت: با ارائه سرویس‌های دیجیتال، تضمین امنیت بالا رفته و امکان تقلب وخدشه در محصولات کمتر می‌شود.

رییس هیات مدیره شرکت صنایع ارتباطی پایا گفت: ارائه سرویس‌های مبتنی بر هوشمندسازی و ارائه سرویس‌های دیجیتال به جای سرویس‌های پایه اپراتورها، یکی از مهم‌ترین منابع سرمایه‌گذاری در عصر اینترنت اشیا است.

وی با بیان اینکه پروژه اینترنت اشیا به تمام کسب و کارها هویت می‌بخشد، اظهارداشت: هیچ برتری بدون ارزیابی‌های دقیق از حوزه دیجیتال نمی‌تواند منجر به ارزش آفرینی برای اپراتورها شود.

ریاضی گفت: آینده پزوهی‌های دنیای دیجتال، مهماری درست سازمان، تحلیل داده ها، در مواردی مانند ارائه شعب هوشمند، پارکینگ‌های هوشمند، حوزه تردد هوشمند در سازمان، به کار می‌آید.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی با تلفیق ارتباطات ثابت وسیار امکان‌پذیر است، اظهارداشت: بهره وری حاصل شده از انقلاب صنعتی چهارم و صرفه جویی‌های مالی، موجب بیشترین تاثیر و کارکرد مثبت به ویژه برای مشتریان سازمانی می‌شود.

ریاضی اعلام کرد: در حال حاضر شرکت مخابرات ایران با استفاده از هوشمندسازی و ارائه سرویس اینترنت اشیا، می‌تواند بیشترین ارزش آفرینی را به ارمغان بیاورد وتفاهمنامه بین شرکت صنایع ارتباطی پایا و شرکت مخابرات ایران، با رونمایی از برند آیوتل در راستای این تحول اساسی است.

Share