مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مطرح کرد

تعرفه خدمات ارتباطی تغییر می‌کند/حرکت مخابرات به سمت فناوری‌های جدید ارتباطی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تغییر در تعرفه خدمات ارتباطی خبر داد و گفت: به‌زودی تغییر تعرفه مخابرات در کمیسیون‌های تخصصی بررسی می‌شود و امیدواریم با اخذ مصوبه تغییرات را در تعرفه خدمات ارتباطی ایجاد کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تغییر در تعرفه خدمات ارتباطی خبر داد و گفت: به‌زودی تغییر تعرفه مخابرات در کمیسیون‌های تخصصی بررسی می‌شود و امیدواریم با اخذ مصوبه تغییرات را در تعرفه خدمات ارتباطی ایجاد کنیم.
۲۰۱۵۰۲۰۱۱۶۲۳۰۵_ebrahimi902  کاظم ابراهیمی صدرآبادی عصر امروز در مراسم افتتاح همزمان ۱۲۳ پروژه مخابراتی گیلان با تبریک دهه فجر و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ اظهار کرد: تمام فعالیت‌ها ناشی از نفس ملکوتی امام (ره) بوده که تغییر و تحول را در کشور آغاز کرده است.

وی ادامه داد: مردم ایران سختی‌ها و مشکلات بسیاری برای به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تحمل کردند و فشارها تا زمانی که ایستاده‌ایم تمام شدنی نیست.

ابراهیمی صدرآبادی به تلاش دشمنان برای تسلیم شدن ملت ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان بدانند به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری کاری نمی‌توانند انجام دهند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ارتباطات پیشانی توسعه در جوامع بشری محسوب می‌شود، تصریح کرد: روزبه‌روز نیاز به ارتباطات در حال افزایش است.

وی از حرکت شرکت مخابرات ایران به طرف فناوری‌های جدید ارتباطی خبر داد و بیان کرد: توسعه متوازن در مخابرات بسیار سازنده و تاثیرگذار در توسعه جوامع بشری است.

ابراهیمی صدرآبادی با اشاره به اعمال تحریم‌ها در تهیه تجهیزات مخابراتی، خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌ها بهترین تجهیزات در استان‌ها نصب و راه‌اندازی شده ‌زیرا اعتقاد داریم ارتباطات باید توسعه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به افتتاح ۳ هزار و ۸۸۸ پروژه مخابراتی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های مذکور سرمایه‌گذاری شده است.

وی بر ضرورت افزایش اجرای پروژه‌های مخابراتی در کشور تأکید کرد و متذکر شد: توسعه ایجاب می‌کند تجهیزات به‌روز نگه‌داری شود.

* ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مخابرات گیلان تأمین می‌شود

ابراهیمی صدرآبادی از تامین ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مخابراتی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: افزایش اجرای پروژه‌های مخابراتی در توسعه استان تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ۴۰ درصد از سهام این شرکت در اختیار سهام عدالت و دولت است، تصریح کرد: تعرفه‌های سرویس‌دهی مخابرات باید تغییر پیدا کند تا بتوانیم سرویس خوبی ارائه کنیم.

وی به درخواست مردم مبنی بر دریافت بهترین کیفیت ارتباطی اشاره کرد و افزود: سال ۹۴ پروژه‌های بزرگی برای ارتقای تجهیزات مخابراتی در کشور تدارک دیده شده است.

ابراهیمی صدرآبادی با اشاره به اینکه کیفیت خدمات‌دهی تلفن ثابت با تلفن همراه باید یکسان شود، بیان کرد: در تعدادی از استان‌ها نسل چهارم مخابرات فعال شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نصب تجهیزات به‌روز را سبب برطرف کردن نیاز مردم در کمترین زمان عنوان کرد و گفت: نصب تجهیزات «وای.فای» در حال پیگیری است و طرح پایلوت این سیستم در دو استان عملیاتی شده است.

وی اجرای طرح «وای.فای» را نیازمند ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه دانست و خاطرنشان کرد: سالانه ۵۴ هزار میلیارد تومان نیاز بازار «آی.سی.تی» کشور است و ۱۸ هزار میلیارد از این مبلغ جذب می‌شود.

ابراهیمی صدرآبادی با بیان اینکه امکان برگشت سرمایه در خدمات ارتباطی کشور وجود دارد، یادآور شد: نگران سرمایه‌گذاری در ارتقای ارائه خدمات ارتباطی نیستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به اجرای طرح هم‌کدسازی طبق مصوبه دولت در کشور اشاره کرد و افزود: هزینه هر دقیقه مکالمه بین استانی مبلغ ۳۳ تومان شده است.

وی با اشاره به میانگین درآمد ۱۸ تومانی برای یک دقیقه مکالمه برای شرکت مخابرات گیلان در گذشته، اظهار کرد: درآمد مذکور اکنون به ۳۰ ریال کاهش پیدا کرده است.

ابراهیم صدرآبادی مخابرات ایران را قوی‌ترین اپراتور در منطقه خواند و بیان کرد: شرکت مخابرات ایران همزمان سرویس‌های مختلفی به مشتریان ارائه می‌کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تغییر در تعرفه خدمات ارتباطی خبر داد و تصریح کرد: به‌زودی تغییر تعرفه مخابرات در کمیسیون‌های تخصصی بررسی می‌شود و امیدواریم با اخذ مصوبه تغییرات را در تعرفه خدمات ارتباطی ایجاد کنیم.

* سرویس‌دهی مخابرات را قبول ندارم

وی با تأکید بر ارتقای سرویس‌دهی خدمات ارتباطی به مردم، گفت: سرویس‌دهی مخابرات را قبول ندارم و مردم شایسته دریافت سرویس بهتر و بدون قطعی هستند.

ابراهیمی صدرآبادی به تشکیل کمیته‌های تخصصی در راستای ارتقای سرویس‌دهی خدمات ارتباطی اشاره کرد و یادآور شد: برنامه طرح مذکور تدوین شده است و از سال آینده اجرایی می‌شود.
/فارس

Share