در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی عنوان شد

انهدام باند خانوادگی سرقت در آستارا | رتبه برتر آستارا در کشف موتور سنگین قاچاق

صفرزاده با اشاره به انهدام باند خانوادگی سرقت در آستارا تصریح کرد: این باند خانوادگی ۴ نفره سارقان با شیوه‌های مشابه اقدام به سرقت وجه نقد از رانندگان ترانزیت می‌کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای عملی و برنامه ریزی برای انتخابات پر شور در سالن اجلاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا در این جلسه با اشاره به لزوم مطالبه‌گری اصحاب رسانه در جهت حل مشکلات مردم اظهار کرد: رسانه به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان مهم‌ترین نقش را در خصوص حل معضلات عمومی دارد و با مطالبه‌گری از مسئولان، توان رسیدگی و حل مشکلات مردم را دارد و باید از این ظرفیت غافل نشویم.

سید حمید موسوی با اشاره به لزوم تشویق مردم به شرکت در انتخابات تصریح کرد: اهمیت انتخابات ۱۴۰۲ بر کسی پوشیده نیست و حضور پرشور مردم پاسخ مناسبی برای دشمنان قسم خورده ملت ایران است.

موسوی با اشاره به‌عدم شرکت مردم در فراخوان‌های ضد انقلاب به عنوان شکست توطئه‌های دشمن بیان کرد: رأی دادن و حضور مردم پای صندوق‌های رأی نیز به همان اندازه استقلال کشور و قدرت ملت ایران را به جهانیان نشان خواهد داد.

رئیس پلیس پیشگیری و عملیات فرماندهی انتظامی آستارا در این جلسه با اشاره به کسب رتبه برتر این شهرستان در حوزه کشف و توقیف موتورهای سنگین قاچاق در گیلان اظهار کرد: پلیس همواره به طور جدی و مداوم جهت رفاه حال مردم پای کار بوده و در این راستا با انجام اقدامات پلیسی مبارزه با قاچاق کالا و کشف موتورهای سنگین قاچاق رتبه برتر استان را در این حوزه کسب کرده است.

سرهنگ دوم ستاد پورنگ صفرزاده با اشاره به برخورد پلیس با معتادین متجاهر بیان کرد: فراجا وظیفه خود را در این حوزه با جمع آوری این افراد و معرفی به مراکز ترک اعتیاد انجام می‌دهد ولی این کافی نبوده و مستلزم همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌های مرتبط در جهت پیشگیری و همچنین بازگشت پاک این افراد به آغوش جامعه می‌باشد.

صفرزاده با اشاره به انهدام باند خانوادگی سرقت در آستارا تصریح کرد: این باند خانوادگی ۴ نفره سارقان با شیوه‌های مشابه اقدام به سرقت وجه نقد از رانندگان ترانزیت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه این باند خانوادگی حین تردد با یک دستگاه خودروی لیفان مشکی در اقدام هوشمندانه ماموران و طی یک عملیات پلیسی غافلگیرانه دستگیر شدند، بیان کرد: از این سارقان ۴۰۰ دلار وجه نقد سرقتی کشف شد که سارقان به ۴ فقره سرقت وجه نقد از رانندگان ترانزیت و یک فقره سرقت از اصناف به روش کف زنی اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضا قرار گرفتند.

Share