فرماندار آستارا در جلسه شورای اداری؛

زندگی در آرامش شعار جمهوری اسلامی است | استثمار و استعمار شاخصه ذات غرب است

رضایی پور “زندگی در آرامش” را شعار جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: کوچکترین عدم توجه به مسائل و نداشتن بصیرت، انسان را به سوی ضلالت و گمراهی کشانده و آینده اش را به نابودی می کشاند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سومین جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بندر آستارا در این جلسه با اشاره به تلاش شبانه روزی مسئولان خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای ایجاد آسایش و امنیت پایدار در جامعه اظهار کرد: تعامل و خدمت جهادی وظیفه تمام مسئولان است و خدمت به مردم را بزرگترین نعمت و توفیق می دانیم.

عنایت رضایی‌پور با تاکید بر لزوم احساس وظیفه شناسی توسط تمام مدیران دستگاه های اجرایی بیان کرد: مدیر نظام باید همواره دغدغه کشور و مردم را داشته باشد و بی تفاوتی را از هیچ احدی نمی پذیریم.

رضایی پور “زندگی در آرامش” را شعار جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: کوچکترین عدم توجه به مسائل و نداشتن بصیرت، انسان را به سوی ضلالت و گمراهی کشانده و آینده اش را به نابودی می کشاند.

وی با اشاره به ماهیت سیستم استعماری غرب تصریح کرد: استثمار و استعمار شاخصه ذات غرب در مقابل کشورهای دیگر است و باید با آگاهی و شناخت دشمن رفتار متقابل و آگاهانه را در برابر ایشان پیش گرفت.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به لزوم حضور کامل در برنامه های فرهنگی بیان کرد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و باید در بحث فضاسازی، تبلیغات محیطی و همچنین حضور فعال در برنامه های فرهنگی به طور قابل توجه پای کار بود.

رضایی پور با اشاره به سخنان سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بیان کرد: هر شخصی ولو کارمند دولت بوده و رفتارهای به دور از قانون را انجام دهد قوه قضاییه با اقتدار برای این افراد اعلام جرم کرده و برخورد لازم قانونی را نسبت به آنها انجام می دهد.

امام جمعه آستارا در این جلسه با اشاره به خدشه دار شدن احساسات مردم در این ایام اظهار کرد: سوزاندن پلیس، بریدن گلوی مدافع امنیت و آتش زدن و تخریب اماکن عمومی نامش آزادی است؟ دشمن به دنبال تبدیل کشورمان به سوریه ای دیگر بوده و عده ای بالاخره این را فهمیدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باقری ارومی با اشاره به هجمه شبانه روزی دشمن علیه ملت بیان کرد: ملیجک ماهواره ای آمریکا ملت را تشویق به اغتشاش می کند و عده ای متاسفانه بدون آگاهی این رفتارها را ندیده و با اظهار نظرهای بی بصیرت، خواسته و یا ناخواسته به نظام ضربه زدند، “حجاب” کلید واژه بهانه دشمن برای تخریب جمهوری اسلامی بود و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، دشمن با موجودیت کشور ایران قوی و مستقل مخالفت دارد.

باقری با اشاره به لزوم شناسایی افرادی که سعی در منحرف کردن ذهن نوجوانان داشتند، تصریح کرد: همراهی با ولایت یک اصل در دین مبین اسلام است و باید با خوارج و دشمنان ملت برخورد قاطع قضایی صورت بگیرد.

امام جمعه آستارا با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات بیان کرد: هماهنگی و همراهی باید توسط همه مدیران صورت بگیرد و اعزام نماینده به جلسات رسمی از سوی هیچ مدیری قابل قبول نیست، مدیر نظام اسلامی باید متوجه اهمیت مسئولیت خود بوده و جهادی عمل کند.

Share