با حکم مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان صورت گرفت؛

انتصابات جدید در حوزه ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی حکمی رییس گروه های ” امور رسانه ” و ” امور فرهنگی ” را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیرحسین طاهری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، طی حکمی «قاسم مصفا» را به عنوان «رییس گروه امور رسانه» و «حسین ابراهیمیان» را نیز به عنوان «رییس گروه امور فرهنگی» در حوزه ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب کرد.

امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این جلسه با اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد تحول بنیادین و انقلابی در ساختار معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل اظهار داشت: این امر، از انتظارت بنده و همچنین از خواسته‌های بحق اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه است تا از رهگذر آن؛ بیش از حال حاضر، رضایتمندی اصحاب رسانه فراهم شود.

وی انجام فعالیت‌ها و تلاش‌ها همراه با داشتن نتیجه‌ای ملموس برای مردم و به طور مشخص اهالی فرهنگ و هنر را مورد تأکید قرار داد و گفت: ضمن اهتمام جدی با اصحاب رسانه استان، بهبود عملکرد و توسعه ظرفیت‌های کمی و کیفی در سایه تقویت هم‌افزایی‌ها، شاهد تحولاتی مثبت و رو به جلو خواهیم بود.

«قاسم مصفا» متولد ۱۳۶۰ در رشت و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت فرهنگی است. او از کارکنان رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با ۱۷ سال سابقه خدمت می‌باشد که از سال ۱۳۸۵ در حوزه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان مشغول بوده است و از سال ۱۳۹۰ مسئولیت روابط عمومی این حوزه را بر عهده داشت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز حسین ابراهیمیان را به عنوان «رییس گروه امور فرهنگی» منصوب کرد.

«حسین ابراهیمیان» از مهرماه ۱۳۹۳ تا شهریور ۱۴۰۱، معاونت فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را بر عهده داشت.

Share