قدردانی از خدمات 10 ساله قاسم مصفا؛

«مهنا بابایی مقدم» مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد گیلان شد+ سوابق

«مهنا بابایی مقدم» در جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این اداره کل منصوب و از زحمات «قاسم مصفا» تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، «مهنا بابایی مقدم» در جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این اداره کل منصوب و از زحمات «قاسم مصفا» تقدیر شد.

جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور معاونین و رؤسای فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها در سالن شاهد رشت برگزار شد.

در این مراسم از زحمات ۱۰ ساله «قاسم مصفا» مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تقدیر شد و «مهنا بابایی مقدم» به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این اداره کل معرفی شد.

مصفا از مدیران جوان و خوشنام فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که طی این سال‌ها توانست چندین بار در ارزیابی عملکرد یکساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه، عنوان روابط عمومی برتر را در بین استان‌ها کسب کند.

بابایی قبل از این ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت را عهده‌دار بود که با حفظ سمت در این جایگاه منصوب شد. وی دارای کارشناسی ارشد مشاوره است. کارشناس فرهنگی و مطبوعات و امور قرآنی، عضو کمیته بانوان فرمانداری، مسئول روابط عمومی و به مدت پنج سال جانشین رییس اداره در فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر از سوابق کاری بابایی مقدم است.

Share