لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

پیروزی سپیدرود رشت مقابل بعثت کرمانشاه در یک بازی پرگل

از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم سپیدرود رشت و بعثت کرمانشاه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم سپیدرود رشت و بعثت کرمانشاه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به پایان رسید.

سپیدرود در آخرین مسابقه فصل در دیداری که نتیجه برایش مهم نبود با تمام قوا به میدان رفت تا با پیروزی فصل را به پایان برساند تا ثابت گند برای سپیدرودی‌ها حیثت از همه چیز مهمتر است.

سپیدرود برای بازگشت به سطح نخست فوتبال ایران باید با توجه مسئولین خیلی زود بر مشکلات چیره شود و با غیرت بازیکنان و عشق هوادار بازگردد به جایی که باید باشد. سپیدرود با سپیدرودی‌ها همیشه زنده خواهد ماند.

میثم حسین پور، معین تقوی، ماهان سروی، مهیار نوری، میلاد پورمحسن، علیرضا ربیع زاد، ابوالفضل آذرنوشان، صالح غلامی، رضا عاشوری، آرمان مردانی و سعید مرتضوی برای سپیدرود بازی کردند.

همچنین کسری همتی، میلاد محمدی، علیرضا رضایی، سجاد سیاه کمری، حمید قادری، حمیدرضا زارعی، پارسا زمانی محمد میلاد بهاروند، سهند اسدی، حسین علی اکبری، محمد متین نوری برای بعثت کرمانشاه به میدان رفتند.

Share