سرمربی سپیدرود رشت مطرح کرد:

هواداران سپیدرود نگران بازار نقل و انتقالات نباشند | از هفته آغازین لیگ، به دنبال کسب امتیازات هستیم

نظرمحمدی تأکید کرد: این قول را به هواداران باشگاه سپیدرود می‌دهم که نگران بازار نقل و انتقالات بازیکنان نباشید و من حتما چند بازیکن دیگر پس از تعطیلات برای تیم جذب خواهیم کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود رشت پس از پایان مسابقه دوستانه با جوانان این تیم ضمن تسلیت ایام محرم، در خصوص آخرین وضعیت تیم، اظهار کرد: سومین هفته آماده‌سازی تیم را پشت سر گذاشتیم همچنین از بازی‌های تدارکاتی نیز غافل نیستیم.

وی ادامه داد: برای حفظ هماهنگی تیمی و تاکتیکی دو بازی تدارکاتی انجام دادیم که تلاش بازیکنانم در این بازی‌ها راضی کننده بود اما هنوز از عملکرد خودمان در جذب بازیکن رضایت کامل را نداریم.

بالا رفتن دستمزد بازیکنان یکی از علت‌های‌ عدم جذب بازیکنان مدنظر است

نظرمحمدی بالا رفتن دستمزد بازیکنان را یکی از علت‌های‌ عدم جذب بازیکنان مدنظر خود دانست و افزود: علی‌رغم همه همکاری‌هایی که باشگاه داشته است اما توان باشگاه سپیدرود به عنوان بخش خصوصی جذب بازیکنان چند صد میلیونی و بالای یک میلیارد تومان نیست.

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: یکی دیگر از علت‌های‌ عدم جذب بازیکن، وجود تیم‌های بسیار گیلانی در لیگ‌های مختلف است که سبب می‌شود که کار ما برای جذب بازیکن سخت شود زیرا برخی از تیم‌های گیلانی شرایط مالی خوبی دارند و می‌توانند پیشنهادهای اغوا کننده به بازیکنان دهند.

این پیشکسوت فوتبال گیلان تأکید کرد: این قول را به هواداران باشگاه سپیدرود می‌دهم که نگران بازار نقل و انتقالات بازیکنان نباشید و من حتما چند بازیکن دیگر پس از تعطیلات برای تیم جذب خواهیم کرد.

باشگاه تمامی همکاری‌های لازم را با ما داشت | شبانه‌روز در حال رایزنی و پیگیری برای جذب بازیکنان مدنظر خود هستیم

به گزارش دیارمیرزا، وی با بیان اینکه نیازمند همکاری باشگاه هستیم، گفت: تا امروز باشگاه تمامی همکاری‌های لازم را با ما داشتند و از این بابت تشکر می‌کنم.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه شبانه‌روز در حال رایزنی و پیگیری برای جذب بازیکنان مدنظر خود هستیم، تصریح کرد: چند بازیکن جذب کردیم که فعلا اسامی آن‌ها را اعلام نکردیم که اسامی آن‌ها پس از تعطیلات توسط روابط عمومی باشگاه اعلام خواهد شد.

برگزاری اردوی سپیدرود رشت در تهران همراه با سه بازی تدارکاتی

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه دور جدید تمرینات از سه‌شنبه برای سپیدرود آغاز خواهد شد که در پایان آن نیز یک بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد، اظهار داشت: در هفته پنجم تمرینات یک برنامه اردویی برای تیم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و حتی بازی تدارکاتی در روز ۲۵ مرداد در تهران با یک تیم لیگ یکی هماهنگ شده است.

وی افزود: به دنبال برگزاری دو بازی تدارکاتی دیگر در تهران هستیم تا با برگزاری اردو در تهران و انجام سه بازی تدارکاتی با آمادگی بیشتری به رشت بازگردیم.

از هفته آغازین لیگ، به دنبال کسب امتیازات هستیم | هواداران با اتحادشان به ما کمک کنند

نظرمحمدی گفت: از هفته آغازین لیگ به دنبال کسب امتیازات لازم برای صعود به لیگ دسته اول هستیم و اعتقاد دارم تیمی که برای صعود بازی می‌کند باید در هفته‌های ابتدایی و تا زمانی که تیم‌های دیگر خودشان را پیدا کنند، امتیازات لازم را کسب کند.

سرمربی تیم سپیدرود رشت خواستار اتحاد هواداران شد و اظهار کرد: امیدوارم هواداران ما به مانند همیشه پرشور در ورزشگاه حضور یابند تا بتوانیم یکبار دیگه فوتبال رشت را سرمرست از صعود به لیگ‌های بالاتر کنیم.

Share