لیگ دسته دوم فوتبال

پیروزی پرگل خانگی سپیدرود در رشت | ارتش سرخ گیلان مهمان خود را در هم کوبید

از هفته دهم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم سپیدرود رشت و ایمان سبز شیراز در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه پرگل چهار بر یک به سود ارتش سرخ گیلان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته دهم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم سپیدرود رشت و ایمان سبز شیراز در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه پرگل چهار بر یک به سود ارتش سرخ گیلان به پایان رسید.

احسان ضیایی، میلاد پورمحسن، معین تقوی، محمد سواری، حسین حق‌شناس، ابوالفضل آذرنوشان، فربد بلوک‌باشی، رضا عاشوری، میثم کریمی، سید علی یحیی‌زاده و آرمان مردانی برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین عباس بختیاری، سلمان پارسایی، میلاد امیری، پیمان زارع، سعید مهرعلی، سیامک کشاورز، احمد حیات منش، بابک عبدالله زاده، رضا نظری، محمد بهزادی، محمدمهدی دانش برای ایمان سبز شیراز بازی کردند.

در این بازی سید علی یحیی‌زاده سه بار و ابوالفضل آذرنوشان یکبار برای سپیدرود گلزنی کردند همچنین تک گل ایمان سبز نیز توسط گل به خودی بازیکن سپیدرود به ثمر رسید!

گفتنی است، ایمان سبز علاوه بر بدون باخت بودن در تمام این ۹ هفته تنها ۳ گل دریافت کرده بود و امروز به تنهایی ۴ گل از سپیدرود دریافت کرد!

Share