سرمربی سپیدرود رشت تأکید کرد:

شرایط سپیدرود رشت نگران کننده است | زنگ خطر جدی برای ارتش سرخ گیلان

علی نظرمحمدی، سرمربی باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه شرایط سپیدرود رشت، شرایط نگران کننده‌ای است، اظهار داشت: باید بیشتر تمرکز خود به مسائل فنی بگذاریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه خوشبختانه پس از وقفه بازی فولاد نوین و با توجه به بازی نود ارومیه که تیم برنده‌ای در زمین خانگی خود است، بازیکنان ما دستورات خواسته شده را به خوبی اجرا کردند و جنگیدند، تصریح کرد: اگر داور بازی عملکرد مناسبی داشت و پنالتی ما را می‌گرفت می‎توانستیم پیروز بازی باشیم و سه امتیاز ارزشمند بازی خارج از خانه را کسب کنیم.

انسجام درونی بسیار، موهبت سپیدرود فعلی است | تعطیلی تمرینات باشگاه سپیدرود

وی ادامه داد: از نتیجه بازی ناراحت نیستیم زیرا بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند و یک موهبتی که سپیدرود فعلی دارد این است که تیم انسجام درونی بسیاری دارد و همین موضوع نقطه قوت ما محسوب می‌شود.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه پس از بازی با نود ارومیه چهار روز به بازیکنان تیم استراحت دادیم، گفت: بازیکنان تیم قرار بود از روز شنبه ۱۹ آذر ماه تمرینات خود را آغاز نماید اما به دلیل‌ عدم دریافت مطالبات تیم از شهریور تا کنون بازیکنان به رغم حضور در ورزشگاه، حاضر به تمرین نشدند.

تا امروز بازیکنان تنها ۱۵ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند

سرمربی تیم سپیدرود رشت اظهار داشت: قرار بود تا قبل از شروع لیگ دسته دوم، ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود و پس از هفته هفتم نیز ۱۰ درصد دیگر قرارداد پرداخت شود که متأسفانه تا امروز بازیکنان تنها ۱۵ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش دیارمیرزا، وی با اشاره به اینکه وجود معوقات کار ما را سخت کرده است، افزود: هوادار پشت تیم است و تیم ما نیز تیم بسیار خوبی است اما متأسفانه مشکلات گریبان ما را گرفته است.

نظرمحمدی همچنین تصریح کرد: هفته‌ها است که سرپرست خود تیم یعنی آقای پیمان پارسا را به دلیل مشغله ایشان در شهرداری کنار خود نداریم و مدیرعامل هم پس از بازی با فولاد نوین استعفاء دادند.

به دنبال گرفتن حکم مدیرعاملی و نمایندگی تام الاختیار یا بی‌اختیار باشگاه نیستم!

وی ادامه داد: عدم حضور سرپرست و مدیرعامل، کار کادرفنی را سخت‌تر کرده است همچنین پس از بازی ما با نود ارومیه خبر صدور حکمی برای بنده بر روی سایت باشگاه قرار گرفت که باید بگویم بنده هرگز به دنبال گرفتن حکم مدیرعاملی و نمایندگی تام الاختیار یا بی‌اختیار باشگاه نیستم!

سرمربی سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه مشکل اصلی تیم سپیدرود «مشکل مالی» است، گفت: ما اگر مشکل مالی نداشته باشیم اصلا نیازی به این احکام نیست.

نظرمحمدی اظهار داشت: بار دیگر می‌گویم بنده علاقه‌مند به کارهای فنی هستم زیرا سرمربی به اندازه کافی مشغله دارد و نباید او را درگیر مسائل دیگر کرد اما متأسفانه در باشگاه سپیدرود اینقدر مشکلات زیاد است که منجر به صدور این حکم شد.

وی افزود: بنده قاطعانه اعلام می‌کنم که به عنوان بچه رشت، هوادار و شهروند رشتی، کنار سپیدرود و تیم‌های دیگر شهر رشت هستم و هر کاری از دستم بر آید بدون عنوان برای تیم انجام خواهم داد چه بسا تا کنون هم کارهای زیادی انجام شده که نیاز به گفتن هم نیز زیرا هر کاری کردم برای تیم شهرم انجام دادم و علاقه‌ای به رسانه‌ای کردن آن ندارم.

شرایط سپیدرود رشت، شرایط نگران کننده‌ای است

نظرمحمدی با بیان اینکه شرایط سپیدرود رشت، شرایط نگران کننده‌ای است، گفت: باید بیشتر تمرکز خود به مسائل فنی بگذاریم.

سرمربی باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: اکثر بازیکنان سپیدرود بندی را در قرارداد خود دارند که اگر تا نیم فصل درصدی از قرارداد خود را دریافت نکنند می‌توانند به صورت یکطرفه قرارداد خود را با این تیم فسخ کنند.

به گزارش دیارمیرزا، وی ادامه داد: این موضوع یک زنگ خطر جدی برای سپیدرود رشت است و هرکسی می‌خواهد به تیم کمک کند یا مالک تیم را به بخش دولتی یا خصوصی واگذار کند باید هرچه زودتر این کار صورت گیرد.

این سپیدرود «بچه زرنگ» فوتبال است

نظرمحمدی با اشاره به اینکه این سپیدرود «بچه زرنگ» فوتبال است، اظهار داشت: اگر شرایط به موقع مساعد شود، می‌توان به این تیم برای صعود به لیگ دسته اول امیدوار بود.

سرمربی باشگاه سپیدرود رشت گفت: امسال فوتبال گیلان به گونه‌ای دارد پیش می‌رود که سپیدرود، چشم و چراغ استان می‌شود پس باید همه از این تیم حمایت کنند و تا امروز تنها اداره ورزش و جوانان را کنار خود دیدیم.

وی افزود: چه بهتر از سپیدرود تحت پوشش نهاد یا ارگانی برود که مشکل مالی نداشته باشد و حداقل چند سالی سپیدرود نفس راحتی بکشد زیرا تمامی پنجاه و اندی سال گذشته، سپیدرود همیشه خصوصی اداره شده است و هیچ وقت سپیدرود از ارگان دولتی امرار معاش نکرده است.

نظرمحمدی ادامه داد: امیدواریم امسال مسئولین امر، به خواسته به حق هواداران سپیدرود رشت جامع عمل بپوشانند و یک مجموعه را به باشگاه بیاورند که حداقل سه سال سپیدورد دغدغه مالی نداشته باشد و تنها به مسائل فنی فکر کند.

Share