مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد:

آغاز تمرینات سپیدرود رشت و اعلام اسامی بازیکنان و کادرفنی

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با اعلام شروع تمرینات و جذب نفرات این باشگاه در بازار نقل و انتقالات گفت: مسولان باشگاه مشغول جذب نفرات هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از تسنیم، رادنی دیدار با اشاره به آغاز به‌کار فعالیت‌های باشگاه سپیدرود رشت در فصل جدید فوتبال ایران اظهار داشت: آقای مهدی آقازاده به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود معرفی شد و ایشان بلافاصله پس از انتخاب، طی حکمی سهیل حق‌شناس را به‌عنوان سرمربی باشگاه سپیدرود رشت انتخاب کرد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه سرمربی سپیدرود، هادی تامینی و آرش محتشمی را به‌عنوان اعضای کادر فنی خود معرفی کرد افزود: تامینی از فصل گذشته در کنار حق‌شناس حضور داشت و محتشمی به‌عنوان مربی بدنساز با سپیدرود همکاری خواهد کرد و سایر دستیاران نیز ظرف چند روز آینده اعلام خواهند شد.

دیدار حضور سپیدرود را در بازار نقل و انتقالات پاییزی پررنگ دانست و ابراز داشت: سپیدرود با نیما پاکدل، وینگر فصل گذشته تیم شهرداری آستارا که سابقه عضویت در تیم‌های شهرداری فومن، فولاد نوین اهواز و خوشه طلایی ساوه را نیز در کارنامه دارد قرارداد بسته است.

​​​​​​وی با اعلام بازگشت فرشاد اسماعیل‌زاده مهاجم فصول گذشته سپیدرود به تیم سابقش افزود: این مهاجم ۳۰ ساله در سال هال ۹۲ تا ۹۵ در سپیدرود رشت عضویت داشت و موفق شد تا با این تیم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کند و در تیم‌های تربیت و فولاد یزد، داماش گیلان و شهرداری فومن عضویت داشته است.

مدیر رسانه‌ای سپیدرود رشت با اعلام حضور سیدعلی یحیی‌زاده بازیکن فصل گذشته تیم نیروی زمینی تهران گفت: این مهاجم گلزن متولد ۱۳۶۹ شهرستان فومن است و در نیم فصل نخست لیگ دسته دوم ۹۶-۹۷ موفق شده بود عنوان آقای گلی را با شهرداری فومن به‌دست آورد و سابقه عضویت در تیم‌های شهرداری آستارا، شهرداری فومن، رهپویان رضوانشهر، امید داماش و پاس گیلان را نیز دارد.

وی با مثبت ارزیابی کردن اعتقاد سرمربی این تیم به تیم‌های پایه اظهار داشت: محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری‌نژاد دو بازیکن تیم‌های پایه باشگاه، با صلاحدید سهیل حق‌شناس به تیم بزرگسالان سپیدرود رشت ملحق شدند و در کارنامه آنها قهرمانی امیدهای گیلان و دعوت به اردوهای تیم‌های ملی پایه به چشم می‌خورد.

دیدار با اعلام اینکه تمرینات سپیدرود رشت آغاز شده است خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم سپیدرود رشت زیر نظر سهیل حق‌شناس هر روز صبح در ورزشگاه سردار جنگل رشت تمرینات خود را انجام می‌دهند و با پیوستن سایر بازیکنان سپیدرود که از گذشته با ما قرارداد داشتند این تمرینات رفته رفته جدی‌تر دنبال خواهد شد.

Share