معاون رئیس جمهور مطرح کرد:

احیای تالاب انزلی با ظرفیت های ملی و بین المللی | ۹۰۰ میلیارد تومان برای محیط زیست فومن و صومعه‌سرا

معاون رئیس جمهور، با بیان اینکه توجه به مباحث زیست محیطی از جمله احیای تالاب انزلی یکی از اولویت‌های دولت و رئیس جمهور است، گفت: احیای تالاب انزلی نیازمند بهره مندی از ظرفیت‌های ملی و حتی بین المللی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور در آیین بهره برداری از سه سالن ورزشی در صومعه‌سرا، با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب و نظام و امام و رهبری بوده‌اند، اظهار کرد: دولت سیزدهم خدمت به مردم را یک افتخار و وظیفه می‌داند.

وی مسئولیت در نظام اسلامی را به معنی خدمت صادقانه به مردم دانست و افزود: مسئولان دولت سیزدهم آماده خدمت جهادی به مردم هستند.

معاون رئیس جمهور، جوانان و نوجوانان را سرمایه‌های ارزشمند کشور دانست و تصریح کرد: آینده این کشور و نظام به نسل جوانان رقم می‌خورد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست یکی از اهداف انقلاب و نظام را رفاه عمومی دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و هیئت دولت نقشه راه مدیریت کشور را ترسیم فرمودند و دولت سیزدهم تاکنون برنامه‌های خوبی را برای ارتقای اقتصاد اجرایی کرده است.

وی بومی‌سازی اقتصاد و تقویت روابط با همسایگان و اتکا به توان داخل را از جمله رویکردهای دولت سیزدهم دانست و اضافه کرد: توجه به مباحث زیست محیطی از جمله احیای تالاب انزلی یکی از اولویت‌های دولت و رئیس جمهور است.

سلاجقه، احیای تالاب انزلی را نیازمند بهره‌مندی از ظرفیت‌های ملی و حتی بین المللی دانست و گفت: برای رفع مشکلات زیست محیطی فومن و صومعه‌سرا از جمله احداث تصفیه‌خانه فاضلاب مجموعا ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی همچنین بر تقویت زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌ها تاکید کرد و یادآور شد: ورزشگاه انزلی وضعیت مناسبی نداشت و در جریان سفر رئیس جمهور، جهت بازسازی آن ۲۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

Share