رییس سازمان محیط زیست در سفر خود به گیلان؛

کمبود آب نداریم مشکل مدیریت آب است | نظر ویژه ای به تالاب انزلی داریم

دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جمع خبرنگاران در فرمانداری بندرانزلی حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه داشته های الهی باید بهتر مدیریت شود و مردم باید بیشتر از مواهب الهی بهره مند شوند اظهار نمود: درد مردم را باید شنید و باید برای مشکلات مردم راه حل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دولت محترم هیچ جا کلنگ نمی زند عنوان نمود: تا پایان امسال در حدود بیست هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه های نیمه تمام کشور بصورت نقدی پرداخت خواهد نمود و در حال تمام کردن پروژه ای نیمه تمام هستیم که این موضوع سابقه ندارد.

 سلاجقه در ادامه عنوان کرد: دولت سیزدهم حتی یک ریال از بانک مرکزی جهت پرداخت حقوق و دستمزدهای بدنه دولت از بانک مرکزی استغراض ننموده است.

وی با بیان اینکه انتظارات از دولت سیزدهم بالاست، تصریح کرد: کمبود آب نداریم مشکل مدیریت آب است.

رییس سازمان محیط زیست ضمن اشاره به اینکه رفاه مردم جز مواردی که اسلام به آن تاکید کرده و عدالت اجتماعی در جامعه باید برقرار شود، عنوان کرد: در دولت بالای ۴۰ درصد صادرات افزایش پیدا نموده و تورم تثبیت شده و صادرات نفت انجام می شود ولی هنوز سفره مردم بزرگ نشده و از لحاظ اقتصادی مشکل دارند.

وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجه موفق بوده است و تراز بین المللی ایران را به عنوان ابرقدرت می شناسند.

سلاجقه با ذکر اینکه حتما به رفع مشکلات باید اهتمام ورزید و همه درخواست های مردم رسیدگی می شود، اظهار کرد: نابسامانی حقوق و دستمزدها مردم را رنج می دهد و ریاست جمهوری بحث عدالت پرداخت را مطرح نموده اند و مردم باید عدالت اجتماعیرا احساس نمایند.

وی با ذکر اینکه فضای احساس و تبعیض باید برطرف شود ادامه داد: شمال و بندرانزلی با جامعه صیادی و گردشگری شناخته می شود.

سلاجقه تاکید کرد که سخت است که در این خطه صید و صیادی از بین برود و دولت این اجازه را نمی دهد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: تغییر اقلیم موضوع جدی است و باید مورد توجه قرار گیرد و تالاب انزلی دستخوش مسایل زیادی قرار گرفته و طرح مدیریت حوزه آبخیز تالاب انزلی مورد توجه است و نظر ویژه ای به تالاب انزلی داریم و مسئله تالاب در تراز ملی دیده می شود و برای آن ستاد تشکیل می شود.

Share