شایعه فوق‌العاده جنجالی

خسرو غفوریان کیست؟ آیا پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، چند شب قبل در شبکه مستند، فیلم کنفرانس مطبوعاتی کارکنان ساواک در سال ۱۳۵۸ پخش شد!

بخشی از اعترافات مقامات و بازجوهای ساواک در فضای مجازی بازنشر شده که در آن یکی از ساواکی‌ها به نام «خسرو غفوریان» در حال صحبت درباره امام خمینی و تعریف شدید از بنیانگذار انقلاب است که قاعدتاً به واسطه فرار از سرنوشتی است که آن روزها در انتظار امثال این ساواکی بود.

شباهت چهره‌ این فرد با مهران غفوریان و هم‌نام بودنش با این بازیگر سینما و تلویزیون گمانه‌زنی‌ها را درباره‌ احتمال اینکه خسرو غفوریان همان پدر مهران باشد افزایش داد.

عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای و مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد، در این باره در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت: «چند شب قبل در شبکه مستند، فیلم کنفرانس مطبوعاتی کارکنان ساواک در سال ۱۳۵۸ پخش شد. نکته جالب در این ویدیو، معرفی خسرو غفوریان به عنوان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک است.»

این در حالی است که مهران غفوریان پیش از این تصویری از پدرش در لباس نیروی دریایی منتشر کرده بود و نوشته بود: «بابا جونم خیلی دلم برات تنگ شده ، میدونم که هوامو داری میدونم که یک روز دوباره می بینمت، دوستت دارم بابا روز پدر رو بهت تبریک میگم جناب ناخدا خسرو غفوریان».

تکمیلی: مهدی غفوریان: این شخص پدر من نیست!

مهدی غفوریان، برادر مهران غفوریان در واکنش به انتشار ویدیویی یک عضو سابق ساواک به نام پدر آن‌ها گفت: ایشان را نمی‌شناسم و پدر من نیست.

پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی خسرو غفوریان بود.

Share