بیوگرافی “شیدا مقصودلو” بازیگر و همسر ژوزه مورایس

شیدا مقصودلو بازیگر جوان ایرانی است که در چند فیلم از جمله فیلم قهرمان اصغر فرهادی بازی کرده‌است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تصاویری از شیدا مقصودلو، بازیگر سینما و همسر ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان را در ایران و خارج کشور می بینید.

شیدا مقصودلو در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. درمورد خانواده او اطلاعات چندانی در دسترس نیست و بیشتر اطلاعات مربوط به حرفه بازیگری و دوران بعد از ازدواجش با سرمربی سپاهان است. او سعی کرده خانواده‌اش را از حاشیه دور نگه‌دارد.

ما از شیدا مقصودلو در این حد می‌دانیم که با شرکت در کلاس‌های بازیگری این حرفه را آموخت و با انتخاب‌های دقیقش توانست وارد حرفه بازیگری شود.

ازدواج با سرمربی خارجی
شیدا مقصودلو یک هفته پیش با سرمربی سپاهان ژوزه مورایس ازدواج کرد او و همسرش ۳۴ سال با هم فاصله سنی دارند نکته جالب این است که سرمربی سپاهان برای ازدواج با بازیگر ایرانی تصمیم گرفت مسلمان شود. آنها عکس‌هایی از همدیگر در صفحه مجازی‌شان به اشتراک گذاشتند و این ازدواج را علنی کردند.

فیلم‌شناسی شیدا مقصودلو
شاید مهم ترین فیلم شیدا مقصدلو قهرمان اصغر فرهادی باشد که خانم بازیگر در این فیلم، کنار چهره هایی همچون محسن تنابنده، امیر جدیدی فرشته صدر عرفایی و… به ایفای نقش پرداخت. شیدا مقصدلو در قهرمان نقش منشی رادمهر را برعهدا داشت.

فعلا فیلم هایی که شیدا مقصدلو در آن بازی کرده به همین جا ختم می‌شود و باقی فیلم شناسی و آثار بازیگری اش مربوط می‌شود به حضور در نمایش‌هایی همچون “چند تکه لغزان”، “لوله”، “آرش”، “تورنج”، “نشانی”.

Share