امام جمعه آستارا؛

جوانان آستارایی محل تفریحی به جز کافه‌ها ندارند | گشت ارشاد برای مسئولان آستارا نیاز است

باقری ارومی با اشاره به اینکه از جاذبه های گردشگری آستارا هیچ بهره‌برداری مناسبی صورت نگرفته، اضافه کرد: هیچ مکانی به جز کافه‌ها برای تفریح و گذران اوقات فراغت جوانان و گردشگران وجود ندارد.

باقری ارومی امام جمعه آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه بندر آستارا اظهار کرد: در این شهرستان هیچ مکانی به جز کافه‌ها برای تفریح و گذران اوقات فراغت جوانان و گردشگران وجود ندارد.

حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی در مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: مسئولیت در دست مسئولان امانت است و نباید در قبال آن به مردم خیانت کنند.

وی افزود: در کنار گشت ارشاد برای حجاب، گشت ارشاد برای مسئولان آستارا نیاز است زیرا برخی از آنها مردم را قربانی تعارفات سیاسی خودشان می کنند.

باقری ارومی تصریح کرد: یک جای سالم در خیابان های این شهر توریستی وجود ندارد و برخی از نقاط در تاریکی مطلق است و این امر باعث ایجاد حوادث مختلف می شود.

وی با اشاره به اینکه از جاذبه های گردشگری آستارا هیچ بهره‌برداری مناسبی صورت نگرفته، اضافه کرد: برخی از معضلات این شهر مربوط به سالیان گذشته است و با بی توجهی مسئولان، این مشکلات به زمان فعلی رسیده است.

امام جمعه آستارا عنوان کرد: با عافیت طلبی و محافظه کاری نمی‌شود در این شهرِ مهم و حساس مدیریت کرد و مدیران ادارات باید خدمت جهادی و صادقانه به مردم را سرلوحه خود قرار دهند.

وی ادامه داد: اعضای شورا در زمان انتخابات نیاز به رای مردم پیدا می کنند اما بعد از پیروزی در انتخابات از حضور در بین آنها هراس دارند.

باقری ارومی خاطرنشان کرد: برخی از اعضای شورا در طول این سال های اخیر یکبار در نمازجمعه و مراسم ملی و مذهبی شرکت نکردند و در این بین بصورت زبانی ادعای خدمت به مردم را دارند.

امام جمعه آستارا در پایان گفت: دشمن در زمینه کشف حجاب با برنامه ریزی پیش رفته است و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وظیفه همگانی است.

Share