بازدید آقایی از تالش؛

پای دادستانی تالش به درختان قطع شده باز شد | شاخه زنی ۳۹۱ درخت توسط شهرداری

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان از درختان قطع شده در فضای شهری تالش بازدید کرد و گفت: دادستانی شهرستان تالش به این موضوع ورود کرده و تحقیقات و برررسی‌های کارشناسی را انجام خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان از درختان قطع شده در فضای شهری تالش بازدید کرد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با بیان اینکه این بازدید حسب دستور ریاست کل دادگستری استان و در راستای گزارشات مردمی انجام شد، تصریح کرد: شهرداری تالش تعداد ۳۹۱ درخت را در سطح شهر به جای هرس و شاخه زنی و بر خلاف نظرات کارشناسی قطع نموده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری متولی درختان فرسوده و خطر آفرین خیابان‌ها و معابری است که به جان و مال مردم خسارت وارد می‌کنند گفت: مردم نسبت به قطع درختان معترض بوده و معتقدند که این اقدام مطابق مقررات و نظرات کارشناسی انجام نشده است.

آقایی در پایان افزود: دادستانی شهرستان تالش به این موضوع ورود کرده و تحقیقات و برررسی‌های کارشناسی را انجام خواهد داد و اگر اهمالی در این خصوص صورت گرفته باشد با مسببین برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

Share