خرید انواع توری پرسی، گابیون و مرغی در شهر مفتول

به منظور خرید انواع توری، محصولات مفتولی، واتراستاپ، اسپیسر، پشم شیشه و… با شهر مفتول در ارتباط باشید. جهت تماس با ما با شماره ۰۲۱۵۴۴۸۳ تماس بگیرید. همچنین از طریق مراجعه به وب سایت https://shahrmaftool.com/ نیز می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

توری فلزی، از جمله محصولات فولادی پرکاربرد است. توری در واقع به محصولی گفته می‌شود که از بافته شدن مفتول و سیم بر روی یکدیگر و کشش ورق فولادی ایجاد می‌شود. در ساخت توری فلزی از سیم مفتول‌های مختلفی استفاده می‌شود. روش عرضه آن‌ها به بازار نیز به صورت رول یا ورقه‌ای است. توری ورقه‌ای قابلیت انعطاف یا رول شدن را ندارد. این در حالیست که توری رولی، قابلیت انعطاف داشته و حمل و نقل آسانی نیز دارد. از جمله مسائل مهم در تعیین قیمت خرید انواع توری پرسی، گابیون، مرغی و… ابعاد و ضخامت مفتول بکار رفته و اندازه چشمه‌ها است. مقدار کربن در توری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و در مقدار انعطاف آن تاثیر دارد. در ادامه در مورد مشخصات خرید توری پرسی، گابیون و مرغی صحبت می‌کنیم.

خرید انواع توری پرسی

خرید انواع توری پرسی

توری پرسی یکی از انواع محصولات مفتولی و توری است که کاربرد گسترده‌ای دارد. توری پرسی به نام فنس پرسی نیز شناخته می‌شود. چشمه‌های توری پرسی به صورت مربع و مستطیل است. بنابراین می‌توان گفت شکل ظاهری این توری شبیه به جوشی است. در توری پرسی تاروپود به یکدیگر متصل و پرس شده است. از مشخصات خرید توری پرسی می‌توان به استحکام بالا و همچنین انعطاف‌پذیری مطلوب اشاره کرد. این توری در برابر ضربه، فشار، سرما و گرما بسیار مقاوم است. سایز مفتول‌های توری پرسی، ۲ تا ۶ میلی‌متر است. شکل ظاهری این توری منعطف و صاف است.

جنس توری پرسی معمولا از آهن یا گالوانیزه است. عرض آن نیز نهایتا ۲ متر است. به طور کلی استفاده از توری پرسی به سبب مزایایی که دارد، توصیه می‌شود. این توری ضد لغزش بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. از طرفی عملیات نصب این توری آسان بوده و در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی نیز از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. به منظور حفاظ‌های درب و پنجره، ساخت قفس حیوانات، حصارکشی زمین و… از این توری استفاده می‌شود.

خرید انواع توری گابیون

خرید انواع توری گابیون

توری گابیون از مفتول گالوانیزه ساخته می‌شود. در واقع این توری بیشتر کاربرد نگهداری را بر عهده دارد و داخل آن با سنگ، بتن، ماسه و خاک پر می‌شود. این توری به منظور مقاومت در برابر سایش و پایداری شیب مورد استفاده قرار می‌گیرد. توری گابیون در انواع مختلفی ساخته می‌شود گابیون سبدی، گابیون تشکی، گابیون کیسه ای، گابیون بی‌شکل و… از انواع توری گابیون است.

در پروژه‌های مهندسی به وفور از توری گابیون استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربردهای این محصول شامل نگهدارنته دیوار، پیشگیری از خوردگی، ساخت دیواره‌های ساحل دریا، سیستم دفاعی رودخانه ها، سدها، کانال ها، موج ها، ساخت پی، استفاده به عنوان دیوار صوتی، تغییر جهت نیروی سیلاب و… است.

به طور کلی استفاده از توری گابیون مزایای زیادی را به همراه دارد. این توری از دوام بسیار مطلوبی برخوردار است. از این رو می‌توان در شرایط جوی مختلف از آن استفاده کرد. از طرفی دارای خاصیت انعطاف‎‌پذیری مطلوبی است. توری گابیون علاوه بر اینکه از قدرت زیادی برخوردار است، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. خرید انواع توری گابیون به دلیل مزایایی که داراست، در پروژه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

خرید انواع توری مرغی

خرید انواع توری مرغی

یکی از توری‌های رایج فلزی توری مرغی است. توری مرغی از بافنه شدن سیم‌های مفتولی به یکدیگر تولید می‌شود. ضخامت توری مرغی متفاوت بوده و بر اساس کاربردی که دارد ممکن است در ضخامت‌های مختلف تولید شود. توری مرغی به دو روش گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تولید می‌شود. در این میان توری مرغی که به رو گالوانیزه گرم تولید شده باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است. چرا که این توری در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم تر است.

در این میان باید گفت کیفیت توری مرغی ایرانی نسبت به نوع خارجی بهتر است. بنابراین در زمان خرید انواع توری مرغی باید به این مسئله توجه کرد. از مزایای اصلی توری مرغی می‌توان به قابلیت حمل آسان، سبک وزن بودن، قیمت مناسب، مقاومت عالی و سرعت در زمان اجرا اشاره کرد.

به منظور خرید انواع توری، محصولات مفتولی، واتراستاپ، اسپیسر، پشم شیشه و… با شهر مفتول در ارتباط باشید. جهت تماس با ما با شماره ۰۲۱۵۴۴۸۳ تماس بگیرید. همچنین از طریق مراجعه به وب سایت https://shahrmaftool.com/ نیز می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

Share