مناسب ترین کفپوش متناسب با طراحی داخلی کدام است؟

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و صنعت، کاربران به طراحی دکوراسیون داخلی و زیباسازی آن توجه بسیاری نشان می‌دهند‌. همان‌طور که می‌دانید کفپوش‌ها به عنوان یک متریال کاربردی نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی دارند.

مناسب ترین کفپوش متناسب با طراحی داخلی کدام است؟

به گفته وینی فلور این روزها با پیشرفت تکنولوژی و صنعت، کاربران به طراحی دکوراسیون داخلی و زیباسازی آن توجه بسیاری نشان می‌دهند‌. همان‌طور که می‌دانید کفپوش‌ها به عنوان یک متریال کاربردی نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی دارند. با توجه به اینکه در تولید و عرضه کفپوش‌ها تنوع بسیار زیادی دیده می‌شود، انتخاب یک کفپوش مناسب برای طراحی داخلی به دغدغه اصلی بسیاری از کاربران تبدیل شده است. در اینجا

طبیعی است؛ چون کفپوش علاوه بر جنبه‌های زیبایی به عنوان یک متریال عمری مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید سطح کیفی آن نیز هنگام خرید لحاظ شود. در ادامه ضمن معرفی انواع کفپوش برای طراحی داخلی، فاکتورهای موثر در انتخاب کفپوش داخلی را بیان می‌کنیم.

کفپوش

وقتی راجع به تنوع کفپوش صحبت می‌کنیم، مشخص است که این محصول بر اساس پارامترهای مختلفی در دسته‌‌بندی‌های مجزا قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه فضای داخلی متناسب با نوع کاربری آن طراحی و دکوراسیون خاصی می‌طلبد، می‌توان اهمیت و ضرورت این دسته‌بندی را توجیه کرد. بر این اساس کفپوش‌ها در انواع مسکونی، تجاری، اداری و… تقسیم‌بندی می‌شوند.

برای اینکه کفپوش مناسب با محیط داخلی خود را بشناسید و بهترین کفپوش را انتخاب کنید، قبل از هر چیزی باید با انواع کفپوش و بهترین نوع آن برای سازگاری با محیط کاربری خود آشنا شوید. به این ترتیب ضمن تأمین جلوه‌های بصری محیط داخلی ساختمان به استفاده بهینه از کفپوش رسیده و در کل خرید هوشمندانه‌ای را برای خود رقم خواهید زد. در ادامه انواع کفپوش را بررسی می‌کنیم.


کفپوش مسکونی

کفپوش مسکونی علاوه بر تأثیر شگفت‌انگیزی که روی زیبایی خانه می‌گذارد، نقش بسیار مهمی در محافظت از کف بنا دارد. علاوه بر این‌ها فاکتورهای بسیاری وجود دارند که اهمیت انتخاب کفپوش مناسب برای محیط داخلی ساختمان مسکونی را افزایش می‌دهند. از طرفی با توجه به هزینه بالایی که کفپوش‌ها به خود اختصاص می‌دهند، انتخاب مناسب‌ترین کفپوش برای ساختمان مسکونی به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد.

حتی کفپوش خانگی نیز با توجه به نوع کاربری آن در داخل ساختمان به چند نوع تقسیم می‌شود. در کل کفپوش‌های پی وی سی وینی فلور انتخاب مناسبی برای پوشش کف ساختمان مسکونی هستند. این نوع کفپوش از پلیمر بسیار باکیفیتی تشکیل شده و از مزایای آن می‌توان به مقاومت در برابر لکه، عایق صدا و حرارت، مقاومت در برابر مواد اسیدی، ماندگاری عالی، نصب آسان، ضد آب، عدم نیاز به نگهداری زیاد، تنوع بی‌نظیر طرح و قیمت ارزان اشاره کرد.

کفپوش اداری

از آنجا که طراحی داخلی هر محیط اداری پرستیژ کاری، ماهیت و قدرت آن را نشان می‌دهد، انتخاب یک کفپوش مناسب به عنوان فاکتور اصلی طراحی داخلی اهمیت بسیار دارد. کفپوش‌های اداری باید علاوه بر زیبایی و تنوع بی‌نظیر طرح از مقاومت بالایی برخوردار باشند. این نوع کفپوش باید ضخامت مناسب و دوام و طول عمر زیادی داشته باشد تا بر اثر تردد زیاد آسیب نبیند.

نظافت آسان، تأمین ایمنی هنگام تردد روی کفپوش، عدم جذب آلودگی، عدم لکه‌پذیری، از دیگر فاکتورهای مهم در خرید کفپوش اداری مناسب است. بر این اساس کفپوش‌های پی وی سی وینی فلور با طرح‌های چوب، سنگ و طرح‌های کلاسیک انتخاب عاقلانه و هوشمندانه‌ای برای یک محیط اداری و رسمی به نظر می‌رسند. این نوع از کفپوش‌های اداری با طرح‌های طبیعی ضمن افزایش پرستیژ کاری انرژی مضاعفی به کارمندان می‌بخشند.

برای خرید انواع کفپوش اداری و خرید کفپوش تجاری از وینی فلور می‌توانید اینجا کلیک کنید.


کفپوش تجاری

با توجه به تردد بالای افراد در محیط‌های تجاری، توجه به مقاومت کفپوش تجاری هنگام خرید آن در اولویت قرار می‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید طراحی داخلی هر مرکز تجاری به عنوان جلوه بصری آن نقش بسیار مهمی در جذب مشتری دارد؛ بنابراین زیبایی و طرح کفپوش‌ها بسیار مهم است. علاوه بر آن کفپوش‌های تجاری باید به صورت مرتب نظافت شوند.

در نتیجه اگر کیفیت و مقاومت مناسبی نداشته باشد، هنگام شستشو آسیب می‌بینند؛ بنابراین هنگام خرید یک کفپوش مناسب برای مراکز تجاری باید کیفیت، مقاومت، ضخامت و زیبایی کفپوش و همچنین عایق بودن آن در برابر صدا، ضربه، حرارت و… را در نظر بگیرد. هرچه ضخامت کفپوش تجاری بیشتر باشد، طول عمر آن نیز بیشتر خواهد شد. این نوع کفپوش‌ها در انواع پی وی سی و پلاستیکی وجود دارند. وینی فلور با عرضه انواع کفپوش تجاری مناسب به انتخاب هوشمند شما کمک می‌کند.

پارکت لمینت

اگر به طرح چوب علاقه دارید، می‌توانید از پارکت لمینت استفاده کنید. پارکت لیمنت به عنوان یک کفپوش مناسب برای محیط‌های داخلی با کاربری مختلف کارایی دارد و یک جایگزین ایده‌آل و مقرون‌به‌صرفه برای کفپوش‌های پارکت چوبی محسوب می‌شود. این نوع کفپوش از چند لایه چوب فشرده ساخته شده و کاملا ضد آب است.

از مزایای آن می‌توان به قیمت ارزان، مقاومت عالی، نصب سریع و آسان و طرح طبیعی آن اشاره کرد. با توجه به اینکه پارکت لمینت نصب آسانی دارد و در اجرای آن از چسب استفاده نمی‌شود، می‌توان به عنوان یک کفپوش موقت، آن را در محیط‌های داخلی مختلف نصب کرده و در صورت لزوم آن را جمع کرد. وینی فلور با عرضه این کفپوش مناسب محیط داخلی گرم و پر از انرژی را برایتان به ارمغان می‌آورد.


جمع بندی

همان‌طور که تا اینجا متوجه شدید کفپوش‌ها مهم‌ترین متریال در طراحی داخلی هستند. با توجه به این برای اجرای یک طراحی دکوراسیون ایده‌آل، لازم است تمامی المان‌های موجود با یکدیگر سازگاری و تناسب داشته باشند، انتخاب یک طرح مناسب در خرید کفپوش بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. علاوه بر آن کفپوش‌ها متریال‌های دائمی هستند و گذشته از جنبه‌های بصری از لحاظ کیفی نیز اهمیت بسیاری دارند.

از آنجا که هر نوع کفپوش برای محیط کاربری خاصی بهینه شده است، اگر در انتخاب کفپوش مناسب دقت کافی نداشته باشید، به استفاده بهینه از آن نخواهید رسید. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از اینکه به دنبال طرح کفپوش باشید، کیفیت آن را برای برقراری تناسب با نوع کاربری خود بررسی کنید.

به عنوان مثال: یک کفپوش مسکونی به هیچ وجه برای مراکز تجاری مناسب نیست؛ چون به دلیل تردد بالا در این محیط سریعا آسیب دیده و خراب می‌شود. در یک حالت کلی کفپوش‌های پی وی سی و پارکت لیمنت وینی فلور که با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می‌شوند، برای محیط‌های کاربری مختلف کارایی بهینه‌ای را ارائه می‌دهند.

Share