پلیس صومعه سرا اعلام کرد؛

انهدام باند سارقان در صومعه‌سرا | اعتراف به ۱۹ فقره سرقت کابل برق

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری سارقان حرفه‌ای کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به ۱۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «امیر وهاب‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای نا امن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق در صومعه‌سرا، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت افزود: ماموران انتظامی صومعه‌سرا با انجام اقدامات فنی و پلیسی، اعضای باند ۶ نفره سارقان را شناسایی و آن‌ها را طی یک عملیات غافلگیرانه در حین سرقت دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۹ فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف این شهرستان تصریح کرد: سارقان ۲۵.۳۱، ۳۵.۳۸، ۴۱ و ۴۶ساله پس از تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ وهاب زاده در پایان با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است خاطرنشان کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

Share