فرماندار شهرستان لنگرود در حاشیه برگزاری جشنواره بهار نارنج:

امید به ثبت ملی جشنواره بهار نارنج کومله

هشتیمن جشنواره بهار نارنج با همت اعضای شورای اسلامی شهر کومله و همکاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان، پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا امسال برگزار شد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا جلالی، فرماندار شهرستان لنگرود در حاشیه برگزاری جشنواره بهار نارنج که در شهر زیبای کومله برگزار شد، بیان کرد: همانطور که مستحضرید هشتمین جشنواره بهار نارنج با همت اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری کومله و همکاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان، پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا امسال به جهت ایجاد شور، نشاط، شادمانی، امید افرینی و در راستای ترویج ظرفیت های گردشگری شهرستان برگزار شد که از شهرستان های مجاور هم استقبال خوبی به عمل آمد.

وی افزود: این جشنواره به منظور معرفی زیبایی های این آیین و بررسی چالش های پیش روی فعالین حوزه مرکبات استان، به خصوص جذب سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری با عنایت به سیاست های دولت و تاکید استاندار محترم به جهت ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری در استان برگزار شد.

فرماندار لنگرود بیان کرد: امیدواریم با توجه به قول مساعدی که مسئولین وزارت میراث فرهنگی داده اند، امسال نسبت به ثبت ملی این جشنواره و جلب ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت تجهیز زیرساخت های گردشگری شهر کومله اقدام شود.

جلالی همچنین در انتها از میزان استقبال مردم از این جشنواره گفت: امسال در این جشنواره استقبال خیلی خوب داشتیم که خود نشان دهنده فضای خوبی است که تدارک دیده شده بود و برنامه های خوب و ارزنده ای وجود داشت که مورد توجه مردم قرار گرفت.

Share