با حضور مسئولان؛

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لنگرود معارفه شد

ولی جهانی طی مراسمی که در دفتر محمدرضا جلالی سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود برگزار شد، حسین عابد چافی را به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لنگرود معارفه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لنگرود طی مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری این شهرستان معارفه شد.

ولی جهانی طی مراسمی که در دفتر محمدرضا جلالی سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود برگزار شد، حسین عابد چافی را به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لنگرود معارفه کرد.

در حکم سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان برای حسین عابد چافی سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لنگرود آمده است: «نظر به تجارب تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست نمایندگی شهرستان لنگرود» منصوب می‌شوید. انتظار است ضمن همکاری و تعامل با کلیه معاونین و حوزه‌های درون و برون سازمانی دخیل در برنامه‌های اجرایی اداره‌کل در شهرستان لنگرود، ضمن ارتقاء روند خدمات‌رسانی نمایندگی آن شهرستان گامی مؤثر در راستای رشد و تعالی اداره‌کل بردارید».

تاکید بر سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری

سرپرست فرمانداری لنگرود با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان لنگرود گفت: با توجه به اینکه لنگرود دارای مواهب طبیعی و فرصت‌های ارزشمند گردشگری است از مدیر گردشگری این شهرستان انتظاراتی مانند جذب سرمایه گذاران در این حوزه، تسریع و تسهیل در امور سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و نیز پیگیری و رفع مشکلات فعالان حوزه گردشگری را داریم.

محمدرضا جلالی ادامه داد: در حوزه میراث نیز شهرستان دارای موقعیت‌ها و پتاسیل خوبی است و باید سعی کنیم داشته‌های خود را به نحو شایسته‌ای نگهداری کنیم و برای شناساندن این میراث‌های ارزشمند در سطح کشور و دنیا اقدامات موثری را صورت دهیم.

وی در ادامه خواستار تمهیدات لازم جهت ثبت ملی مرقد شهید والامقام سردار املاکی و تلاش جهت تاسیس موزه نوغان‌داری در لنگرود شد.

لازم به ذکر است، پیش از این سمیه میربلوکی عهده‌دار اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لنگرود بود.

Share