تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی برای صیانت و حفاظت از بیت المال

دیدار معاون و مدیران دیوان محاسبات کشور با استاندار گیلان

استاندار گیلان با بیان اینکه رویکرد خوب دیوان محاسبات کشور بر تعامل سازنده و پیشگیری از تخلفات، موجبات ایجاد فضای آرام در استان ها برای خدمت به نفع مردم را فراهم می کند، گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی ، در صیانت و حفاظت از بیت المال موثر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی امروز (چهارشنبه) در دیدار معاون اجرایی و پشتیبانی، مدیرکل هماهنگی امور استان ها و جمعی از مدیران ستادی دیوان محاسبات کشور افزود: دیوان محاسبات در نظارت، هدایت، حسابرسی، صیانت و حفاظت از بیت المال و اموال عمومی به عنوان بازوی قوی عمل می کند.

وی اضافه کرد: تعامل دوسویه دیوان محاسبات و دستگاه های اجرایی، موثر است تا بتوانیم با مشارکت یکدیگر و با نگاه مشترک، ضمن اقدامات پیشگیرانه، نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم.

استاندار گیلان میز خدمت را امانتی در دست مدیران برای کار به نفع مردم در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم عنوان و اضافه کرد: دریافت اطلاعات مردمی در کمک و همراهی دیوان محاسبات برای ایجاد فضای مناسب خدمت به مردم، بهره مندی از همه ظرفیت ها و پیشگیری از تخلفات موثر است.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی دولت سیزدهم در استان گیلان در پاسخ و ارزیابی توسط دستگاه های نظارتی و دیوان محاسبات، همراهی دارند.

محمد علی زهره ای معاون اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور نیز در این دیدار گفت: تمامی اقدامات در حوزه دیوان محاسبات و  دولت در راستای تامین منافع و مصالح  مردم با حفظ قانون است.

روح الله اکبری مدیرکل هماهنگی امور استان های دیوان محاسبات کشور و نیز نبی زاده سرپرست دیوان محاسبات استان هم در این دیدار مطالبی بیان داشتند.

Share