استاندار گیلان با حضور در شهرستان ماسال؛

وجود ناهماهنگی میان ادارات را نمی‌پذیرم|فرزند گیلان هستم و دردهای مردم را در سینه دارم

استاندار گیلان خطاب به همه مدیران و مسئولان در رده‌های مختلف خدمتی گفت که بایستی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم، پیگیری مضاعف انجام دهند تا آرامش خاطر آنان فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی در ادامه برنامه‌های سفر به ماسال در نشست بررسی مشکلات این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه در میدان عمل به صورت جهادی باید تصمیمات واقع گرایانه بگیریم، اظهار کرد: با ایجاد تحرک باید شاهد شتاب بخشی در حوزه‌های مختلف باشیم و موانع توسعه‌ای را از پیش‌رو برداریم.

وی بر لزوم تلاش مضاعف برای تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تأکید و خاطرنشان کرد: در مسیر رفع مشکلات باید با اراده‌ای قوی، بدون شعارزدگی و تشریفات و به صورت خالصانه برای خدا گام برداریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تصریح اینکه مردم از وعده‌ها خسته‌اند و باید در میدان عمل به آنان خدمت کنیم، گفت: شخصاً به عنوان پیش‌رو در عرصه حل مشکلات حاضر می‌شوم و مدیران را پای‌کار می‌آورم و اگر در مسیر خدمت به مردم مدیری کوتاهی کند، گذشت نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه اکنون امید مردم زنده شده و نباید آنان را مأیوس کنیم بلکه باید لبخند را به چهره آنان بیاوریم، افزود: وقتی اعتبار و مصالح موجود است نباید به بهانه‌های مختلف، چوب لای چرخ امور بگذاریم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اجازه ایجاد موانع و بروکراسی مزاحم را به احدی نخواهم داد، گفت: در مسیر رسیدن به اهداف نظام، توسعه کشور و نیز سرمایه‌گذاری برای رونق اشتغال و کسب و کار قوای مجریه، مقننه و قضائیه یکدل و همراه در کنار یکدیگر هستند.

وی به تصویب کلیات طرح جامع شهر ماسال در جلسه روز گذشته شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: با حمایت‌های مختلف باید امور سرمایه‌گذاران و مردم را تسهیل کنیم تا لحظه‌ای نگرانی برای آنان ایجاد نشود.

عباسی با اشاره به اینکه دست سرمایه‌گذاری که ریسک این مسیر را می‌پذیرد و در بخش‌های مختلف ورود می‌کند، می‌فشارم، افزود: با اقداماتی که درخصوص طراحی سامانه تسهیل صدور مجوز انجام شده، روند استعلامات تسریع می‌شود.

وی بر لزوم احصاء مشکلات طرح‌های هادی روستایی و راه‌های ارتباطی تأکید و با بیان اینکه نباید پروژه‌ها را مشمول مرور زمان کنیم، گفت: با حفظ محیط‌زیست می‌توانیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر اینکه اعتبارات محرومیت‌زدایی براساس اولویت روستاها هزینه شود و بیان اینکه موضوعات مرتبط با منابع طبیعی باید در درون استان برطرف شود، افزود: باید در میان مردم باشیم و درد دل آنان را بشنویم.

وی با اشاره به اینکه فرزند گیلان هستم و دردهای مردم استان را در سینه دارم، گفت: درخصوص مشکلات و گره‌هایی از مردم که می‌تواند در درون استان برطرف شود نباید نگاه‌مان به خارج از گیلان باشد.

استاندار گیلان تصریح کرد: از تمامی ارتباطات ملی خود به نفع مردم گیلان استفاده می‌کنم تا شاهد ایجاد آرامش آنان باشیم.

وی با بیان اینکه توقف مردم پشت درب اتاق کار مسئولان و فرمانداران پذیرفتنی نیست؛ خطاب به بخشداران گفت: مشکلات مردم باید با پیگیری مضاعف در بخشداری برطرف شود و نباید آنان را برای امور ساده به ادارات استانی ارجاع دهیم.

استاندار گیلان: کاستی ها و نواقص را با حضور میدانی و کار جهادی، برطرف می‌کنیم

ر اسدالله عباسی در آخرین برنامه‌ سفر به ماسال ظهر امروز (جمعه) در مراسم عبادی-سیاسی نماز جمعه این شهرستان شرکت کرد.

استاندار گیلان طی سخنانی در جمع نمازگزاران، فرصت حضور در جمع مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب را بسیار مغتنم دانست و با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت مخلصانه و صادقانه به آنان استفاده می کنم، گفت: گیلان مزیت‌های نسبی بسیاری دارد و نباید عرصه فعالیت‌های اشتغالزایی را برای مردم و سرمایه‌گذاران تنگ کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید با افزایش سطح رفاه روستاییان ضمن کاهش دغدغه‌مندی آنان شاهد مهاجرت معکوس باشیم، افزود: مشکلات را با حضور میدانی و همکاری مردم برطرف می‌کنیم.

عباسی فسادستیزی و محرومیت زدایی را شعار اصلی دولت مردمی و انقلابی عنوان و با بیان اینکه در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم، اظهار کرد: فرزند روستا هستم و مشکلات پیش‌روی روستاییان درخصوص منابع طبیعی را درک می‌کنم و با حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان، در جهت رفع این معضل اقدام می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه وجود ناهماهنگی میان ادارات و ایجاد دغدغه برای مردم را نمی‌پذیرم، تصریح کرد: مردم باید راحت زندگی کنند اما مقابل اقدامات افراد سودجو با جدیت می‌ایستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان به برخی دغدغه‌ها از جمله درخصوص تولید، پسماند، اشتغال و کشاورزی اشاره و اظهار کرد: از سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی به ویژه در بخش گردشگری با رعایت مبانی اسلامی، فرهنگی و اجتماعی کشورمان حمایت می‌کنیم چراکه نباید به ریشه و تمدن دینی مردم لطمه وارد شود.

پس از برگزاری نماز نیز دکتر عباسی استاندار با حضور در میان مردم، در فضایی صمیمی مشکلات و دغدغه‌های آنان را شنید.

Share