در جلسه شورای اداری آستارا مطرح شد:

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه بهسازی سالن مسافری پایانه مرزی | لزوم توجه به تکمیل پروژه های ناتمام

در جلسه شورای اداری شهرستان بندرمرزی آستارا و در آستانه سفر رئیس جمهور به گیلان بر لزوم توجه به تکمیل پروژه های ناتمام آستارا تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 سرپرست فرمانداری آستارا در این جلسه با اشاره به لزوم توجه به تکمیل پروژه های ناتمام این شهرستان بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید در آستانه سفر ریاست محترم جمهور به گیلان مطالبات خود را داشته باشند.

عنایت رضایی پور بیان کرد: پروژه های ناتمام سد لاستیکی، استخر بانوان، تعریض جاده آستارا به اردبیل، مجمتع فرهنگی ارشاد، احداث آب شیرین کن، مجتمع مسکن مهر، لایروبی حوضه بندر آستارا، احداث تیرپارک کامیون های ترانزیت خارجی، تکمیل زیرساخت های بارانداز ریلی آستارا-آستارا و تجهیز بیمارستان جدید از پروژه هایی هستند که در اولویت تکمیل بوده و باید با توجه به گذشت سال ها از شروع آنها، تکمیل آنها را از مسئولان کشوری خواستار شد.

رضایی پور با اشاره به روند پیشرفت فیزیکی پروژه بهسازی سالن مسافری پایانه مرزی آستارا گفت: این پروژه تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید داریم با تکمیل اعتبار مورد نظر در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آن جهت میزبانی از مسافران خارجی ورودی به کشور از طریق مرز زمینی آستارا باشیم.

امام جمعه موقت آستارا در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به فریضه نماز گفت: اگر نماز در زندگی انسان‌ها قابل لمس باشد، آن زندگی سراسر غرق آرامش و خوشبختی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر صالحی وفاداران به عهد را سعادتمند دانست و بیان کرد: امانت داری سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد، فرزند، همسر و مسئولیت امانت نزد انسان ها است و مسئولان با عملکرد خود در قبال دیدگاه مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت سنگینی دارند.

صالحی راز خلقت را خدمت به خلق دانست و تصریح کرد: پیامبر اکرم صلی الله فرمودند اَلْخَلْقُ عِیَالُ اَللَّهِ فَأَحَبُّ اَلْخَلْقِ إِلَى اَللَّهِ مَنْ نَفَعَ عِیَالَ اَللَّهِ وَ أَدْخَلَ عَلَى أَهْلِ بَیْتٍ سُرُوراً یعنی مخلوق عیال خدا هستند و محبوبترین آنها نزد خدا کسى است که به عیال خدا سود دهد و به خانواده‌ ایی شادى رساند، پس باید به این نکات توجه بسیاری داشته باشیم.

وی با اشاره به آخرین وصیت حضرت امام حسین علیه السلام در روز عاشورا بیان کرد: ایشان به فرزندشان امام سجاد علیه السلام فرمودند: به کسی ظلم نکن که جز خدا کسی را ندارد، چرا باید آخرت خود را فراموش کرده و غرق وسوسه های شیطان شویم؟ قطعا روزی جزای اعمال خود را از سوی خداوند دریافت خواهیم کرد.

Share