سرپرست فرمانداری آستارا بیان کرد:

اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای روشنایی جاده آستارا به اردبیل

سرپرست فرمانداری آستارا گفت: سیستم روشنایی در بخشی از حوزه استحفاظی راهداری این شهرستان در محور آستارا- اردبیل به طول ۴۰۰ متر راه اندازی شد تا تصادفات جاده‌ای در آن نقطه کاهش یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعید میرقربانی در بازدید از محور آستارا-اردبیل و راهدارخانه بهارستان افزود: روشنایی این محور با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان و اداره راهداری آستارا انجام شد.

وی اضافه کرد: روشنایی محور مذکور همواره مورد درخواست رانندگان بوده و در صورت تامین اعتبار لازم در سال‌های آینده نیز سایر نقاط محور مواصلاتی آستارا به اردبیل با نصب تیربرق به سیستم روشنایی مجهز می‌شود.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح امنیت زمستانی در محورهای مواصلاتی این شهرستان، با استقرار و فعالیت سه تیم راهداری افزود: ۳۰ راهدار به طور شبانه روزی تا ۲۰ فروردین ماه در محورهای مواصلاتی آستارا به ارائه خدمات می‌پردازند و گردنه حیران آستارا در مواقع کولاک و برف، خطرآفرین است.

سرپرست فرمانداری آستارا بیان کرد: با تلاش نیروها و تجهیز امکانات، برای تامین ایمنی راه‌ها و محورهای مواصلاتی تلاش می‌شود و به روزرسانی تجهیزات راهداری آستارا ضروری است.

وی ۱۷ دستگاه کامیون برفروب، نمک پاش، گریدر، لودر، سرویس کار، بولدوزر و خودروی سبک را از ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا ذکر کرد.

Share