سرپرست فرمانداری آستارا بیان کرد:

تشکیل ۲۲ کارگروه ستاد دهه فجر در آستارا

سرپرست فرمانداری آستارا از تشکیل ستاد دهه فجر با ۲۲ کارگروه و کمیته فرعی در این شهرستان، برای تدوین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید سعید میر قربانی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در فرمانداری آستارا گفت: از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای برنامه‌های دهه فجر، با در نظر گرفتن محدودیت‌های کرونا استفاده شود.

وی افزود: مسئولان و سازمان‌های مردم نهاد و بسیجیان در قالب کارگروه‌هایی نظیر قرآن، فرهنگ و هنر، زنان و خانواده، ورزش و جوانان، ارتباطات، تشکل‌های مردمی، دانش آموزی و فرهنگیان و بسیج و اطلاع‌رسانی و رسانه برنامه‌های دهه فجر را با شکوه خاصی تدوین و برگزار کنند.

سررپست فرمانداری آستارا از ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواست در تزئین چهره شهر با تهیه پرده‌ها و بنرها با شهرداری‌ها همکاری کنند و برخی از برنامه‌ها نظیر نواختن زنگ انقلاب با حضور محدود افراد اجرا شود.

میرقربانی بیان کرد: تجلیل از انقلابیون و چهره‌های تاثیرگذار محلی در پیروزی انقلاب اسلامی، جزو برنامه‌ها خواهد بود و باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در اجرای برنامه‌های ابتکاری استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در آستارا گفت: هر قدر اعتماد و امید مردم به دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود، زمینه پایداری و ثبات انقلاب فراهم‌تر خواهد شد و الگوسازی انقلاب باید در راس هدف‌ها باشد.

Share