مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت تأکید کرد:

در مساله بلبلی خطری متوجه سپیدرود نیست؛ اما باید از حقوق و منافع باشگاه دفاع کرد

دیدار با اشاره اینکه تا اوایل مرداد به باشگاه‌های سپیدرود، فولاد و استقلال فرصت داده شده است که مستندات خود در خصوص این پروند را ارائه کنند، گفت: آقای بیات به عنوان مالک اسمی سپیدرود که این باشگاه به نام او است، در این زمینه باید اقدام کنند و در نهایت فکر نمی‌کنم خطری باشگاه سپیدرود را تهدید کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رادنی دیدار، مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در خصوص آخرین وضعیت «محمد بلبلی» بازیکن اسبق سپیدرود رشت به دیارمیرزا گفت: آقای محمد بلبلی در سال آخری که سپیدرود رشت در لیگ برتر حضور داشت به تیم اضافه شدند و پس از رفتن آقای علی کریمی و حضور مرحوم نادر دست‌نشان فرصت بیشتری برای بازی به وی داده شد.

دیدار با اشاره به اینکه مدیر برنامه‌های محمد بلبلی، او را وسوسه کرد که به تیمی غیر از سپیدرود برود، اظهار کرد: آقای بلبلی به تذکر باشگاه مبنی بر اینکه قرارداد او با تیم بلند مدت است توجهی نکرد و به دلیل مشکلات نداشتن مالکیت و مدیریت پیوسته این تصور در بلبلی ایجاد شد که می‌تواند به هر باشگاهی که می‌خواهد برود.

وی ادامه داد: بلبلی با وجود اینکه با سپیدرود قرارداد داشت اما بدون اجازه از باشگاه در ابتدا با فولاد قرارداد امضاء کرد و سپس قراردادش با فولاد را فسخ کرد و همین تخلف را با باشگاه استقلال انجام داد و با این تیم قرارداد بستند!

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت افزود: پس از این اتفاقات باشگاه سپیدرود به کمیته انضباطی شکایت کرد و کمیته انضباطی در خصوص باشگاه استقلال رأی به پرداخت صد میلیون تومان پول به باشگاه سپیدرود داده شد که این چک به آقای کیومرث بیات تحویل داده شد و ایشان در مصاحبه‌ای اعلام کردند که چک هنوز پاس نشده است.

وی همچنین ادامه داد: آقای بیات پس از دریافت چک به باشگاه استقلال رضایت داد و پروند باشگاه استقلال آنجا بسته شد اما پروند فولاد ادامه پیدا کرد و این تیم به بسته شدن دو پنجره نقل و انتقال و پرداخت ۳۰۰ میلیون محکوم شد که با شکایت آقای آذری به CAS آن ۳۰۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان تقلیل یافت.

دیدار با اشاره اینکه تا اوایل مرداد به باشگاه‌های سپیدرود، فولاد و استقلال فرصت داده شده است که مستندات خود در خصوص این پروند را ارائه کنند، گفت: آقای بیات به عنوان مالک اسمی سپیدرود که این باشگاه به نام او است، در این زمینه باید اقدام کنند و در نهایت فکر نمی‌کنم خطری باشگاه سپیدرود را تهدید کند اما اگر مستنداتی به دادگاه عالی ورزش (کَس) ارایه نشود مطالبات و حقوق حقه سپیدرود خورده می‌شود.

Share