از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

شکست سنگین داماش در رفسنجان، ادامه ناکامی‌های ملوان و تساوی سپیدرود

از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) سه تیم گیلانی سپیدرود رشت، داماش گیلان و ملوان بندرانزلی به مصاف حریفان خود رفتند که دو شکست و یک تساوی حاصل این بازی‌ها برای استان گیلان بود. 

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) سه تیم گیلانی سپیدرود رشت، داماش گیلان و ملوان بندرانزلی به مصاف حریفان خود رفتند که دو شکست و یک تساوی حاصل این بازی‌ها برای استان گیلان بود.

تساوی سپیدرود در رشت با اشتباهات داوری

از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم سپیدرود رشت و رایکا بابل در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان بدون گل به پایان رسید.

بهنام لایقی فر، محمود خمیسی، مهیار نوری، محمدرضا الماسخاله، رضا عاشوری(احسان پیرهادی)، مجتبی محبوب مجاز(امیرحسین اسکندری)، هومی ربیع زاده، میثم فردوسی، پویا نزهتی، ساسان شیرمردی، محمد دادرسی(ایمان شوریابی) در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین سعید ابراهیم پور، میلاد باقری، امیر سلطانی، صائب محبی، محسن آقایی، امین رضایی، مهرداد حیدری، محمد جواد محمدی، کریم احمدی، حسین رسولی، سعید حیدری برای رایکا بازی کردند.

در دو نیمه دو تیم موقعیت‌های بسیار خوبی داشتند اما هیچکدام نتوانستند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند و در پایان این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اشتباهات داوری در این بازی سبب شد که چندین بار کادرفنی و بازیکنان سپیدرود رشت به داور بازی اعتراض کردند، آنها معتقد بودند داور دو پنالتی باید به سود سپیدرود می‌گرفت که هیچکدام را اعلام نکرد.

شکست پرگل داماش گیلان مقابل مس رفسنجان

در دیگر بازی لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم مس رفسنجان و داماش گیلان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان داماش گیلان با چهار گل بازی را به حریف رفسنجانی خود واگذار کرد.

محمد ضیائی، آرمین منفرددوست، محمد مختاری، سینا شاه عباسی، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، جابر نصیری، سعید طالبی، علیرضا توکلی، حسین فاضلی و معراج پورتقی(بهتاش میثاقیان) برای داماش به میدان رفتند.

همچنین نیما علیپور، عیسی پرتو، بهروز افشار، علیرضا محمودی، محمد پور محمد، مسعود اسدی، محسن آذرباد، حمید گلزاری، مهرداد رضایی، فرزاد محمدی و مهرداد آوخ برای مس کرمان بازی کردند.

* در دقیقه ۵ بازی ارسال مهرداد رضایی با ضربه سر بهروز افشار همراه شد و دروازه داماش گیلان را گشود.

* در دقیقه ۵۵ بازی فرزاد محمدی گل دوم مس رفسنجان را وارد دروازه داماش کرد.

* در دقیقه ۶۴ بازی، عیسی پرتو گل سوم مس رفسنجان را به ثمر رساند.

در دقایق آخر بازی محمد مختاری، کاپیتان تیم داماش گیلان با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد.

* در دقیقه مهرداد رضایی در دقیقه ۸۴ بازی گل دوم خودش و گل چهارم تیمش را از نقطه پنالتی وارد دروازه داماش گیلان کرد.

ادامه ناکامی‌های ملوان بندرانزلی

همچنین ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال کشور در میهمان نود ارومیه بود که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود نود ارومیه به پایان رسید.

گل‌های بازی را فرشاد اسدی در دقیقه ۵ و از روی نقطه پنالتی و علیرضا قاسمی در دقیقه ۲۴ برای نود ارومیه وارد دروازه حریف کردند.

در نیمه دوم بازی مهدی هاشمی، بازیکن تیم ملوان بندرانزلی از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد.

به گزارش دیارمیرزا، در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) سپیدرود رشت روز سه‌شنبه (۳۰ مهر) میهمان آرمان گهر خواهد بود، همچنین ملوان چهارشنبه (۱ آبان) در انزلی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و داماش گیلان، پنجشنبه (۲ آبان) در رشت از بادران تهران میزبانی می‌کند.

Share