دیارمیرزا گزارش می‎دهد

علت سکوت بهراد ذاکری درباره جنجالی‌ترین پرونده این روزهای شهرداری چیست؟!

سوال اصلی افکار عمومی این است که حال چه شده که رییس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای شهر رشت در مورد موضوعی به این اهمیت، سکوت را به حرف زدن و درمیان گذاشتن قضیه با مردم ترجیح داده است؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در هفته های گذشته ابهاماتی در خصوص مناقصه خط سوم و چهارم کود آلی رشت و ابهام قیمت ۱۱ میلیارد تومانی آن توسط حجت جذب مطرح شد که این مسئله با واکنش‌های متعدد اعضای شورا مواجه شد تا آنجا که کار به جایی رسیده که شورا برای روشن شدن این مسئله جلسه غیر علنی برگزار کرد.

حتی در فضای مجازی زمزمه استعفای فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت که جوابیه شهرداری خطاب به حجت جذب از ناحیه او صورت گرفته شنیده می‌شود.

بر اساس گزارش پرتال شورای شهر رشت مناقصه خط سوم و چهارم کود آلی رشت قرار شده که به صورت لایحه به سه کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی، عمران و توسعه شهری و همچنین بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت ارجاع داده شود.

اما سوال اینجاست که رییس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای شهر رشت به چه دلیل در این مورد موضع سکوت را در پیش گرفته است و حتی در جلسه علنی شورا و در نطق خود نیز هیچ اشاره‎ای به این موضوع نکرده است ؟!

این سکوت از آن جهت عجیب است که همواره شاهد این بوده‎ایم که ذاکری درباره همه گونه مسائل از مشکلات ریز و درشت ملی گرفته تا استانی و حتی بین المللی نطق‌های آتشین داشته و همچنین معتقد به شفافیت و ایجاد اتاق شیشه ای در مدیریت شهری است اما درست در این پرونده‌ که به نوعی به کمیسیونی که خود عهده دار ریاست آن است مربوط می‌شود تاکنون سخنی به زبان نیاورده است.

سوال اصلی افکار عمومی این است که حال چه شده که رییس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای شهر رشت در مورد موضوعی به این اهمیت، سکوت را به حرف زدن و درمیان گذاشتن قضیه با مردم ترجیح داده است؟! آیا تحولاتی بین روابط نه چندان گرم ناصر حاج محمدی و بهراد ذاکری در حال وقوع است؟

Share