شکری: سلطانی فر تجربه ندارد/در زمان فتنه مجلس ششم اولین استانداری بود که می خواست استعفا بدهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شکری به عنوان مخالف وزیر شدن سلطانی‌فر، گفت که حضور او باعث سیاسی شدن ورزش می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین, شکری اولین نماینده مخالف سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش بود که پشت تریبون ایستاد. او بخش زیادی از زمان خود را درباره فتنه صحبت کرد و سپس گفت: عزیزی که قبول کرده اند در وزارت ورزش باشند، بخشی از عملکرد ایشان در مدیریت استان گیلان است. shekarid
می گویند کسی که مسئولیت قبول می کند اگر توان آن کار را نداشته باشد اول به خودش خیانت کرده است. باید در روز جزا پاسخ بدهد. یک بحرانی پیش آمد. در این بحران این عزیز نتوانست جمع کند. باعث شد دولت زمان، سخنگویش بیاید و بگوید که دولت آمادگی مدیریت بحران را ندارد. به خاطر خسارت ها بابت بارش های اخیر عذرخواهی می کنم.

او ادامه داد: در زمان فتنه مجلس ششم این عزیز بزرگوار اولین استانداری بود که می خواست استعفا بدهد. تا زمانی که فرمایش مقام معظم رهبری آمد که فرمودند انتخابات باید سر وقت برگزار شود. سوابق مدرک تحصیلی سلطانی فر را عرض می کنم. تصمیم بگیرید. لیسانس و فوق لیسانس علوم سیاسی است. اگر رئیس جمهور قصد دارد ورزش را هم سیاسی کند درست است. ما دکترای ورزش داریم که تجربی و علمی را بلد هستند. یعنی در این کشور غیر از این سه نفر که دفعه قبل رای نیاوردند، کسی را نداریم؟ ایشان یک سال سابقه کاری در سازمان تربیت بدنی دارند و از نظر تجربی هم تجربه ای ندارد.

tel final1

Share