درسهایی که از شکری گرفتیم

واکنش جالب یک شهروند به اظهارات شکری: اصلا نوبخت حق ندارد حرف بزند، حرف را باید شکری بزند، انتصابات را هم شکری بکند بعد برای ناکارآمد بودن مدیران منصوب شده توسط نمایندگان، دولت و نوبخت پاسخ دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درست ساعاتی پس از انتخاب مدیرعامل جدید آب منطقه ای گیلان, محمود شکری حملات همه جانبه ای را به دکتر محمدباقر نوبخت معاون گیلانی رئیس جمهور روانه کرد. هر چند ساعاتی پس از این سخنان دکتر نوبخت در نامه ای کوتاه پاسخ اظهارات محمود شکری را داد اما در این بین واکنش مردم نیز به اظهارات آقای نماینده دیدنی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درست ساعاتی پس از انتخاب مدیرعامل جدید آب منطقه ای گیلان, محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در گفتگو با فارس ضمن انتقاد از انتصاب مدیرعامل جدید و یا شاید بهتر است بگوییم رفتن مجید نیکخوی از آب منطقه ای گیلان حملات همه جانبه ای را به دکتر محمدباقر نوبخت معاون گیلانی رئیس جمهور روانه کرد و حتی او را «خائن» نامید. (اینجا) هر چند ساعاتی پس از این سخنان دکتر نوبخت در نامه ای کوتاه پاسخ محمود شکری را داد اما در این بین واکنش مردم نیز به اظهارات آقای نماینده دیدنی بود. در یکی از کامنت ها که در ذیل خبر اظهارات شکری منتشر شده کامنت زیر به ثبت رسیده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.
۷۰۶۶۲۱

این مخاطب کامنت خود را تحت عنوان «درسهایی که از شکری گرفتیم» به ثبت رسانده است:

۱- نوبخت بعنوان فردی عالی رتبه در دولت ، اجازه دخالت در عزل و نصب مدیران دولتی حتی در حد یک مشورت را هم ندارد ولی شکری عضو قوه مقننه میتواند از فرماندار تا آبدارچی فلان مدرسه را تعرفه و منصوب کند.

۲- شکری که مامور یا کارمند تخصصی امور مالیاتی هست، در همه امور تخصص دارد و میتواند از سد تا قبر را کارشناسی کند ولی کسی که متخصص در امور آب شهری است نباید مدیریت آب منطقه ای را بعهده بگیرد چون متخصص در این امر نیست.

۳- فانی تا زمانی که بود بد بود ولی الان که رفته نباید می رفت و مقصر اصلی در تخریب و فنا شدن فانی نوبخت است.

۴- فقط عدم انتصاب نیکخو خیانت است و دیگر انتصاب های بد و غیر کارشناسی در گیلان نیاز به پاسخگویی در برابر خدا و مردم را ندارد.

۵-بعد از قرن ها یک گیلانی در مدیریت اجرایی کشور می درخشد، چه لزومی دارد که حرف اول و آخر را در استان خودش نزند.

۶- اصلا نوبخت حق ندارد حرف بزند، حرف را باید شکری بزند، انتصابات را هم شکری بکند بعد برای ناکارآمد بودن مدیران منصوب شده توسط نمایندگان ، دولت و نوبخت پاسخ دهند. اصلا نوبخت فقط باید پاسخگو باشد.

۷- نخیر اصلا نوبخت حق پاسخگویی را هم ندارد.

۸- اصلا چه لزومی دارد که یک گیلانی در کشور پست داشته باشند؟ باید همه پست هارا مازندرانی ها و سمنانی ها و اصفهانی ها داشته باشند تا نمایندگان ما پشت در اتاق آنها منتظر یک دقیقه ملاقات باشند، اصلا نباید یک معاون رییس جمهور گیلانی باشد تا در تمام تعطیلات به گیلان سفر کند و در همه مراسمات در دسترس گیلانی ها باشد.

۹- بهتر است نوبخت نباشد. نوبخت جان برو عزیزم. خسته نباشید.

۱۰- سیل مازندران و زلزله کرمان و خشکسالی گیلان و تصادفات تالش همه و همه کار نوبخت است نوبخت جان برو عزیزم ، برو دکتر جان ، برو تا این هم استانی هایت بیشتر از این آزار نبینند، چه لزومی داره تو خوب فارسی حرف بزنی اصلا تو چرا باید سخنگو باشی آنهم سخنگوی دولت سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران.

برو بلا می سر بوشو بخانه.

 

tel final1

Share