نخستین نمایشگاه جامع ویلا و جشنواره گل و گیاه در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین جشنواره گل و گیاه با حضور تولیدکننده‌های برتر کشور در منطقه آزاد انزلی در تاریخ ۹ الی ۱۲ شهریورماه در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد انزلی بر پا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه جامع ویلا، اولین جشنواره گل و گیاه و صنایع وابسته در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.photo_2016-08-29_20-35-02

در این نمایشگاه و جشنواره ده‌ها شرکت و واحد تولیدی و خدماتی جدیدترین تولیدات خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

شرکت‌کنندگان در این رویداد که برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود انواع صنایع ساختمانی، ساختمان‌های پیش‌ساخته، صنایع چوب و دکور سقف‌های پیش‌ساخته ویلایی، دکوراسیون داخلی، معماری منظر، فضای سبز، گل و گیاه، تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و… در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

نخستین نمایشگاه جامع ویلا باهدف توجه به سبک‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان‌های ویلایی توجه به مصرف انرژی کمتر و جلوگیری از اتلاف انرژی و توسعه گردشگری ایجاد فضای نظامی میان دست‌اندرکاران و مخاطبین طراحی، ساخت، خریدوفروش، و تجهیز ویلا برگزار می‌شود.

کارناوال بزرگ گل و گیاه با حرکت در شهرهای رشت و انزلی نماد آغاز این جشن خواهد بود همچنین جشن بزرگ افتتاحیه این جشنواره نیز در ساعت ۸ شب ۹ شهریور در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد.

عاطفی مدیر اجرایی این رویداد گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه کالا و خدمات در خصوص صنعت ویلا برای فعالین خدماتی، تولیدی و بازرگانی و همچنین خرید و بازدید در جشنواره گل و گیاه  است تا ضمن آشنایی با آخرین دستاوردهای این حوزه با شرکت‌های دیگر تبادل اطلاعات کرده و وارد مذاکرات تجاری شوند.

نخستین جشنواره گل و گیاه با حضور تولیدکننده‌های برتر کشور در منطقه آزاد انزلی در تاریخ ۹ الی ۱۲ شهریورماه در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد انزلی بر پا می‌شود.

tel final1

Share