بازدید سرزده موسی فکور از پروژه تانی محله شفت

با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی سریعاً وضعیت پل و سردهنه آبرسان تانی محله ترمیم و تثبیت شود

موسی فکور معاون عمرانی استاندار گیلان در بازدید سرزده از پروژه تانی محله شفت گفت: پیشگیری بهتر از درمان است، با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی سریعاً وضعیت پل و سردهنه آبرسان تانی محله ترمیم و تثبیت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر امروز شانزدهم اردیبهشت معاون عمرانی استاندار گیلان پیرو جلسه پیگیری حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت، به صورت سر زده در پروژه تانی محله شهرستان شفت حضور یافت.

موسی فکور ضمن قدردانی از پیگری‌های فرماندار شهرستان شفت، در کنار تقدیر از اقدامات آب منطقه‌ای گیلان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است کلیه دستگاه‌های اجرایی با هم افزایی و همکاری مکلف به کنترل آسیب به ابنیه جهت جلوگیری از خسارت به حوزه بیت المال هستند.

وی افزود: حوزه معاونت عمرانی از هرگونه اقدام جهادی جهت توسعه پایدار و ایجاد رفاه برای شهروندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاصتاً گیلانی‌های عزیز تمام قد حمایت خواهد کرد.

گفتنی است سردهنه آبرسانی کشاورزی و پل آهنی تانی محله در سالهای اخیر دچار آسیب شده است که بصورت جدی مورد بررسی و تجهیز قرار دارد.

Share