فرماندار رودسر اعلام کرد؛

پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری؛ پیکر شهید حجت کاروان واجاری تفحص شد

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش و فرماندار رودسر، خبر تفحص پیکر پاک سرباز شهید حجت کاروان واجاری را با حضور در خانه این شهید، به خانواده اش در روستای سیاهکش شهرستان رودسر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ محمد یعقوبی رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از مسئولان در منزل شهید حجت کاروان واجاری در روستای سیاهکش شهرستان رودسر حضور یافت.

محمد حیدری فرماندار رودسر در حاشیه این دیدار با اشاره به تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری اظهار کرد: این شهید بزرگوار ۳۸ سال پیش به اردوگاه رزمندگان اسلام پیوست و در منطقه زُبیدات به شهادت رسید.

فرماندار رودسر با بیان اینکه طی این ۳۸ سال پیکر شهید حجت کاروان واجاری جاویدالاثر بوده، تصریح کرد: پیکر وی پس از گذشت ٣٨ سال، تفحص، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

حیدری افزود: پیکر این شهید والامقام پس از تفحص، از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

فرماندار رودسر گفت: امروز با همراهی رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش، مدیرکل بنیاد شهید گیلان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، امام جمعه رودسر و جمعی از مسئولان در منزل شهید حضور پیدا کردیم تا پیام آور ابلاغ اعلام شهادت این سرباز سرافراز اسلام باشیم.

حیدری تصریح کرد: پیکر مطهر این شهید در روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر با حضور مردم شهیدپرور گیلان به خاک سپرده خواهد شد.

Share